Hoi, sinds vorig jaar september zit ik ergens heel erg mee. Ik voel me hier erg alleen in, en het lukt me niet om het op te lossen.
Vorig jaar ging ik met mijn school op excursie naar frankrijk. We moesten 10 uur rijden. Elke 2,5/3,5 uur maakte we een stop om wat eten of drinken te halen, en om even de benen te strekken. Tijdens een van die stops had ik bij starbucks een frappuchino gekocht en daarna gingen we weer rijden.
Een uur of anderhalf later moest ik naar het toilet, het was nog geen nood dus ik wachtte even tot de volgende stop. Die volgende stop duurde wel heel lang en uiteindelijk besloot ik naar onze buschauffeur te lopen om te vragen wanneer hij ging stoppen, want ik had het bijna in mn broek gedaan.
De chauffeur zei dat we over 20 minuten zouden stoppen, hij en de docenten zagen waarschijnlijk mijn gezicht vertrekken want ze zeiden dat ze zo snel mogenlijk zouden stoppen.
Sinds toen denk ik constant dat ik naar de wc moet (zo voelt het ook echt), terwijl dit niet zo is. Ik heb er thuis geen last van, alleen als er geen toilet in de buurt is. Ik vind het moeilijk om het huis uit te gaan, ook al is het om even een kwartier naar school te fietsen.
Dit heeft zo’n groot effect op mijn leven maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Vooral omdat het ook moeilijk is om te weten wanneer het vals alarm is en wanneer het echt is.
Heeft iemand tips, of maakt iemand hetzelfde mee?