Ik wil zelfmoord plegen en iedereen die zegt dat het beter wordt praat onzin ik weet dat het anders zit en dat therapie geen zin heeft dat dat alleen maar mensen voor leedvermaak zijn die vinden dat geweldig en de cliënten die helpen ze niet en de adviezen die ze geven helpen ook niet heb ik ervaren en ik word er alleen maar slechter van en tussen mijn ouders en mij gaat het ook niet goed tussen mij en vriendinnen gaat het niet goed op school gaat het niet goed niks gaat goed en het wordt niet beter
Moderator
Best meisje van 15. Nu zit alles misschien tegen, maar je hebt nog een héél leven voor je. Dingen kunnen veranderen. Echt waar. Er zijn mensen die je kunnen helpen. Op de website http://www.113online.
Bel je liever of heb je ’s nachts hulp nodig? Bel dan 24 uur per dag, 7 dagen per week naar 0900 0113 (€ 0,05 per minuut). Je kunt ook bellen of chatten met de kindertelefoon.
Neem iemand in vertrouwen die naar jou luistert.
Mailen naar post@jongin.nl kan natuurlijk ook.
Heel veel sterkte!!
Alsjeblieft, TS, geef de hoop niet op. Bel/chat met 113 en vertel wat je doormaakt. Ze zullen naar je luisteren.
Ik weet natuurlijk niet wat er bij je therapie precies gedaan wordt, maar het klinkt alsof je een heel onbehulpzame psycholoog hebt... Als je behandeling goed is, horen je gevoelens namelijk niet erger te worden! In jouw geval zou ik echt aanraden om een andere behandelaar te zoeken, want er zijn er heel veel, zowel betere als slechtere. Jij hebt er nu volgens mij één die jou niet op de juiste manier helpt - maar denk daarom alsjeblieft niet dat geen enkele therapeut je kan helpen.