• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Rouwen
  4. Rouwen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Moeder overleden

15 jaar
5 jaar geleden
Hoi , ik heb afgelopen zaterdag mijn moeder verloren . Aan de ene kant ben ik hier erg verdrietig hierom maar aan de andere kant ook weer niet . Hoe hier mee om te gaan??
4 reacties
15 jaar
5 jaar geleden
Hoi M17 , De redactie wil graag een uitzondering maken . hen wilden ons in contact brengen om hier verder over te praten . Indien je dit ook wil mag je een mail sturen naar de redactie . Hen zouden dan ons mailadressen uitwisselen . Ik hoor graag van je .
15 jaar
5 jaar geleden

Uit politie onderzoek is gebleken dat ze het zelf gedaan heb . Er zijn afscheidsbrieven gevonden in ons huis . En dat maakt het zo moeilijk .de grote vraag is waarom ??? En daar krijg je nu geen antwoord meer op .

Van de redactie

Als je contact wilt met meisje 17 maken wij graag een uitzondering wat betreft het anoniem blijven. Als jullie het beide zien zitten om contact te hebben hierover kunnen jullie beiden mailen naar info@jongin.nl 

17 jaar
5 jaar geleden

Praten meisje. Blijf vooral over haar praten met je vader en eventueel broer/zus. Dat is heel belangrijk. Ik zou je zoveel willen zeggen maar kan het nu niet goed verwoorden. Kon ik je maar 1 op 1 spreken en helpen. Ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik 13 was. Heel veel sterkte ??

Van de redactie: Met dit soort situaties maken wij graag een uitzondering wat betreft het anoniem blijven. Als jullie het beide zien zitten om contact te hebben hierover kunnen jullie beiden mailen naar info@jongin.nl 

22 jaar
5 jaar geleden
Heel veel sterkte <3 Mogelijk is het zo dat uit zelf bescherming je nog niet vol de emoties binnenkrijgt
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.