• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jong en zwanger
  4. Vriendin is zwanger
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vriendin is zwanger

17 jaar
4 jaar geleden
Mijn vriendin van 16 is zwanger van mij. Ik weet dat het stom is en dat we het veilig hadden moeten doen. En dan we eigenlijk te jong zijn enzo maar het is gebeurd. Ik wil mijn verantwoordelijkheid nemen en voor het kindje zorgen. Ik ga dan volgend jaar leer/werken opleiding doen. Mijn ouders zijn boos maar willen wel helpen zeggen ze. Mijn vriendin wil ook het kindje houden als ik er ook voor zorg. Maar haar ouders willen abortus plegen. Wat moet ik doen? Ik vind dat mijn vriendin dat zelf moet beslissen. Kunnen ze haar dwingen?
106 reacties
15 jaar
3 jaar geleden
Wat een leuk verhaal!
14 jaar
3 jaar geleden
Niemand die het over het feit heeft dat je een half uur bezig bent om alles te lezen!
Trouwens veel geluk met je elftal!
Ik vind je verhaal echt fascinerend hoor! Wil zelf ook graag vader worden maar daar wacht ik nog wel een aantal jaren mee😉
22 jaar
4 jaar geleden
Gefeliciteerd bro. Je hebt de juiste keuze gemaakt door het te laten komen.
19 jaar
4 jaar geleden
@ j16, wat een vreemde reactie, snap niet waar jij je reactie op baseert, ik lees toch echt wat anders!
16 jaar
4 jaar geleden
Om eerlijk te zijn, dit verhaal is ongeloofbaar. Ik zou het geloven dat je vader bent op 17 maar, de manier hoedat je over uw seksleven praat is kinderachtig.
20 jaar
4 jaar geleden
Hey, wat leuk dat je al zo jong kinderen hebt. Ik wou dat ik nu al kinderen had, maar helaas nog geen slachtoffer kunnen vinden. Geniet maar van die kleine mannetjes, want ze worden heel snel groot
20 jaar
4 jaar geleden
Thanks voor je reactie jongen van 22. Nee mn vriendin is gelukkig niet dikker geworden. Wel is de huid van haar buik iets losser geworden en zie je wat van die zwangerschapsstriemen. Vooralsnog is ze er trots op, ze heeft er tenslotte 3 kinderen uitgeperst. Maar over een paar jaar gaat ze die wel weglaseren. Ze kan toch geen kinderen meer krijgen, dus de striemen komen ook niet meer terug
22 jaar
4 jaar geleden
Mwah, egoïstisch? Dat kunnen wij hier op dit forum toch niet beoordelen? Misschi(hopelijk) hebben ts en z’n vriendin dat goed overlegd en hebben ze zo hun redenen om het zo te doen. @TS fijn dat het allemaal goed gaat. Is je vriendin fysiek eigenlijk ook veranderd door die bevallingen? Dikker geworden bijvoorbeeld, of valt dat mee?
19 jaar
4 jaar geleden
Ik vind het inderdaad een beetje egoïstisch van jou om je vriendin te laten helpen terwijl jij ook gewoon jouw zaakje door had kunnen knippen of gewoon een condoom gebruiken zoals een ander dat doet.
23 jaar
4 jaar geleden
Er bestaat ook iets als een zaadleiding met elastiekjes laten vastzetten. Dat had een grote YouTuber Theaumes gedaan jaren geleden toen hij nog iets met Darcy had. Had voordeel is dat de elastiekjes weg kunnen en weer vruchtbaar bent. Ik vind het zoals de andere boven me aangegeven heeft erg egoïstisch dat jij jouw vriendin push om te laten steriliseren.

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.