Vorige pagina

Niet kunnen vertellen wie de vader is

17 jaar
6 jaar geleden
Hoi Ik ben twee dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben.... Erg stom natuurlijk vooral op mijn leeftijd. Nu moet ik het mijn ouders vertellen, maar ik zou niet kunnen zeggen van wie het kind is omdat hij en 10 jaar ouder is en ik hem via een projectweek van school heb ontmoet als begeleider. Overigs heeft hij een vriendin gekregen ondertussen... Als ik het hem vertel zou hij t ook geheim houden voor zijn vriendin hem kennende. Is er een mogelijkheid om het niet te vertellen wie de vader is? Zitten daar consuquenties aan? Iemand een idee hoe ouders erop zouden reageren?
5 reacties
23 jaar
6 jaar geleden
En meisje de ts, hoe is het verhaaltje afgelopen?
19 jaar
6 jaar geleden
Denk dat het daar al te laat voor is jongen 21 haha
21 jaar
6 jaar geleden
Pleeg abortus, dagje ziek op school melden, beste optie
12 jaar
7 jaar geleden
Ik weet dat het moeilijk is om dat aan je ouders te vertellen, maar wat is nou eigenlijk het ergste is dat er kan gebeuren. Als je het echt niet wil vertellen vind ik dat je het tenminste aan de vader moet vertellen. Veel sterkte
15 jaar
7 jaar geleden
Je kan zeggen dat je niet weet wie de vader is. Het heeft de consequentie dat je geen allimentatie kan vragen van die jongen. En dat het kindje niet weet wie zijn/haar vader is. Ik weet ook niet wie mijn vader is maar dat maakt me niet uit, heb een prima leven
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.