Ik ben een jongen van 20 en gay. Mijn vriendje is 30, we zijn nu een jaartje samen en hebben het heel leuk. Mijn vriendje wil heel graag een kind, en ik ook, hij is natuurlijk wat ouder dus kan ook niet meer jaren er mee wachten. (Kan wel, maar wordt steeds ingewikkelder). Nu is het zo dat zijn zus 37 is en ook heel graag kinderen wil, maar geen vriend heeft en een zaaddoner gewoon heel lang wachten is en soms niet eens in aanmerking komt. Nu waren we pas onder het avondeten aan het praten over kinderen etc. toen begon hij dus over zijn zus, dat ze het er zo moeilijk mee heeft en hij het haar zo gunt. En vroeg hij aan mij, omdat ik ook zo graag kinderen wil, of ik het iets zou vinden om mijn zaad aan haar te doneren om zo een kindje te maken. Ik schrok er eerijk gezegd best wel van. Ik zei ja dat kan je natuurlijk zo niet zeggen en moet je over nadenken etc etc. Het lijkt me leuk een kindje te maken en jong papa te worden, maar het is ook wel heel raar ofzo. Ik weet het even niet. Hoe denken jullie hier over?