• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Leven tussen twee culturen
  4. Leven tussen twee culturen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Marokkaans meisje wil op zichzelf gaan wonen

20 jaar
13 jaar geleden
Ik ben 20 jaar en heb een vaste vriend, me ouders weten daar van en sinds dien gaat de relatie tussen me ouders en mij slecht echt berg afwaarts. Elke dag ruzie, ik doe niks meer goed in hun ogen en nu wil ik op mezelf gaan wonen.
3 reacties
13 jaar
13 jaar geleden
goedmaken

nouw dat vindt ik helemaal niet goed ik zal het goed maken met je ouderss
21 jaar
13 jaar geleden
tsja

Ik ben het niet helemaal eens met de jongen van 19. Natuurlijk moet je je ouders niet laten vallen, maar je bent 20 jaar, de hele toekomst nog voor je, en om "dan maar" te gaan trouwen om geen onrust te zaaien lijkt me een beetje dubieus. Ik ben dan wel geen marokkaan, maar we leven ook niet meer in de middeleeuwen toch ? Je bent oud genoeg om op jezelf te gaan wonen, en als je dat echt wilt moet je daar voor gaan, vind ik. Probeer bijv. je ouders ervan te overtugen dat je een beetje de ruimte nodig hebt... Success

19 jaar
13 jaar geleden
Weet waar je mee bezig bent!!!

Beste Meid, Ik heb je onderwerp snel voorbij zien gaan en vraag je eerder voor je ouders te kiezen dan je vriend wat er ook gebeurd.... Hou je echt van hem? Dan vraag je hem een huwelijksverzoek te komen doen bij je ouders

Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.