Hallo iedereen,
Graag wil ik hier mijn verhaal in kwijt kunnen, althans ben ik benieuwd naar de reacties van anderen, wat jullie hiervan vinden. (meningen)
Ik ben een buitenlands, moslim meisje.
Toen ik 16 werd kwam ik er gauw achter dat ik eigenlijk niet meer naar jongens keek maar meer naar meiden.
Dat was een hele schrok voor mij, want kom op, dat kan toch niet in het islamitische wereld?
Dat waren de gedachtens die elke keer rond dwaalden in mijn hoofd. Elke dag werd het zwaarder voor mij, want ja ik maakte geen fout ik val echt op VROUWEN..
Dit maakt het voor mij heel moeilijk, want mijn ouders zullen dit niet gaan accepteren en zouden ze zich schamen voor het buitenwereld waar ze erg naar kijken.
Ik ben inmiddels 20 en heb een relatie van 1 jaar, maar mijn ouders weten dit niet en moet alles stieken doen.
Elke keer smoesjes, dat ik naar werk ga of bijvoord dat ik vrij ben van school maar ondertussen naar me vriendin ga en zeg dat ik naar school ben geweest.
Wat vinden jullie van het homoseksualiteit in het islamitsche wereld?
Graag hoor ik jullie meningen.
Groetjes.
Dit is idd een lastige situatie. In de islamitische wereld is het echt een schandaal als je homo bent. Toch is dit voor jezelf een gevoel wat niet goed te onderdrukken is. Als jij van je meid houdt moet je dit niet zo stiekum hoeven doen want dat breekt je uiteindelijk op en gaat ten koste van je relatie. Het is dus een keuze maken denk ik. Of het vertellen aan je ouders en er vrij voor uitkomen ook al zeggen ze dat het niet goed is, of het stiekum houden en hier uiteindelijk aan ten onder gaan. Doe gewoon wat je hart je vertelt om te doen.
dit moet erg voor je zijn ik weet hoe dat moslims kijken naar homoseksualiteit. want ik heb zelf aangetrouwde turkse famillie die dus ook moslim zijn. maar ik denk dat je het best of wel je vriendin laat vallen of wel het je ouders vertellen en kijken wat hun reactie is. sorry maar veel ervaring met het islamitsche wereld heb ik niet maar tis een tip he. groetjes p