Dag jonge vriend, Wat zou het toch makkelijk zijn als elke jongen gewoon op meisjes valt, dat scheelt een heleboel gedoe. Dat jij gay was dat realiseerde ik mij later toen ik je verhaal nog eens las, maar toen had ik mijn reactie al verzonden.
Jouw libido is behoorlijk actief als ik dat zo lees. Je denkt constant aan seks. Erg vermoeiend lijkt mij dat.
Dat verlangen van jou en die vibrerende buttplug, weet jouw moeder daar van? Moeders willen maar een ding voor hun kinderen, dat ze gelukkig zijn. Moeders die ontdekken dat hun zoon homo is willen dat ook en gaan nog meer van ze houden omdat ze weten dat het leven voor hen moeilijker zal zijn. Ik denk dat jij ook zo'n moeder hebt.
Jij wilt graag in meisjeskleding seks hebben met een jongen. Seks hebben met een jongen die zich als meisje gedraagt en kleedt is een speciale categorie in het gay-spectrum. Op bepaalde websites vind je wel dat soort filmpjes, bijvoorbeeld van een tengere blonde jongen, Rourke heet hij, die in hotelkamers seks heeft met zwaar gespierde getatoeeerde kerels. Er zijn er tientallen van en steeds wordt hij ruw genomen. Soms heeft hij meisjeskleren aan, meestal iets dienstmeisjesachtig met een heel kort rokje. Spreekt jou dat aan?
Je wilt seks met een jongen, maar ik denk dat er heel wat hetero mannen zijn die jou ook wel eens graag als meisje willen nemen. Of jij dat moet willen is weer wat anders.
Je hebt het over seks, maar heb jij ook vrienden? Verlang jij naar een vriend om daar een fijne relatie mee te hebben, al dan niet met verkleedspelletjes? Als je seks hebt met iemand die zich aan jou geeft dan voel je genegenheid, liefde misschien voor die persoon. Maar als het vooral om de seks ging dan neem je afscheid en verdampt de liefde weer. Misschien blijft er nog een tedere herinnering. Sommigen zijn zo op die seks gericht dat het weinig meer voorstelt dan zelfbevrediging. Ze nemen jou, bevredigen zich en dat was het. Jij was alleen maar een seksspeeltje.
Dat moet jij niet willen!
Als ik jouw moeder was zou ik bezorgd om jou zijn. Praten jullie wel eens over die dingen? Je gaat naar school neem ik aan en misschien heb je een baantje. Weet je wat je worden wilt? Waar je voor wilt gaan leren? Of is die seksdrang alles overheersend?
Je zegt dat je een jongen bent en gay, dus ik neem aan dat jij je niet wil laten ombouwen tot meisje en eerlijk gezegd ben ik daar blij om. Voor sommigen lost dat wel een probleem op maar het vraagt grote offers en je hele leven moet je medicijnen slikken om niet weer al te mannelijk te worden.
Ik voel sympathie voor je maar ik ben ook bang dat jij nog hele nare ervaringen gaat meemaken. Als het om seks gaat, vooral zoals jij bent, dan kom je niet alleen lieve zorgzame mannen tegen, maar ook roofdieren die alleen aan hun eigen genot denken. Dat kan jou veel pijn gaan doen.
Lingerie voor iemand met jouw figuur zal er zeker wel zijn, 158 is niet extreem klein voor een vrouw, zeker niet als je buiten Nederland komt. Kijk eens op Etsy.com. Daar zie ik dure en goedkopere dingen. Gaat je toch wel wat kosten!
Datingsites kan ik je niet mee helpen, maar ga eens naar jongenout.nl Daar kan je andere jongeren zoals jij ontmoeten. Omdat het niet anoniem is moet jij je wel inschrijven en bij inschrijving legitimeren. Daar doen ze verder niets mee.
Ik wens jou het beste en ik ben blij voor je dat jij de moeder hebt die je hebt. Ze houdt van je en dat zal ze blijven doen zolang ze er is. Word gelukkig, dan is je moeder ook gelukkig.