• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. LHBTIQ+
  4. LHBTiQ+ i
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

LHBTiQ+ i

17 jaar
2 jaar geleden
Bij mijn geboorte met geslachtskenmerken van zowel M als V, hebben mijn ouders de goede keuze gemaakt om het nog een tijdje aan te zien. Ik ben opgegroeid zonder operatieve ingreep. Wel extra hormonen om de voorlopige keuze voor M te ondersteunen. Ik voel me aangetrokken tot meisjes, maar voel me ook vaak heel meisjesachtig. Ik trek dan ook meidenkleren aan en heb zelf een tijdje een (soort?) lesbische relatie gehad, waarbij mijn lesbische vriendin toch ook wel interesse had in mijn mannelijke kant en mijn mannelijke geslachtsdeel. Ik wil toch nog een keer kiezen voor een operatie denk ik, ben daarover ook in gesprek met deskundigen, maar weet nog steeds niet zeker of ik nou een lesbienne ben of een hetero jongen. Ik hoef hier niet perse reacties op, mnaar t mag wel. Op dit forum heb ik eigenlijk automatisch gekozen voor j17, dat zegt ook wel iets, denk ik.
32 reacties
17 jaar
2 jaar geleden
Niet over jou
17 jaar
2 jaar geleden
Jongen of meisje van 17. Waar heb je het allemaal over?
17 jaar
2 jaar geleden
We hebben het gezellig en zelfs een paar keer erg fijn (dat laatste laat ik gezien de forumregels graag aan ieders verbeelding over)
17 jaar
2 jaar geleden
We hebben een logee
Als twee dames hebben we hem ontvangen. Zo had hij mij nog maar 1 x gezien en dan nog op afstand.
Het is wel een schatje hoor, bloemen en kadootjes bij zich
17 jaar
2 jaar geleden
De lieve jongen van 16 mag van mijn vriendin bij ons logeren. Hij komt morgen, voor zijn kerstvakantie, tot rond 5 januari.
17 jaar
2 jaar geleden
@j18. Eigenlijk is dat precies waar ik nu sta. Mijn vriendin vindt me fantastisch zoals ik ben en ik heb weinig zin in een operatie die zaken definitief maakt. Er klopt ook nog een lieve jongen van 16 aan mijn deurtje, dus vinden sommige andere mensen me wel aantrekkelijk zonder geopereerd te zijn.
18 jaar
2 jaar geleden
Zolang je niet zeker weet wat je eigenlijk het liefst zou zijn, jongen of meisje. Zou ik me niet laten opereren. Je kan ook denken, ik ben zoals ik ben geboren. Waarom jezelf het moeilijk maken, er komt heus wel iemand met wie je een vriendschap kan opbouwen. Tijd genoeg nog. Accepteer jezelf zoals je bent, prima toch.
17 jaar
2 jaar geleden
Vanmiddag / vanavond gegeten bij de ouders van mijn vriendin. Ze had hen al gebeld en gezegd dat ze nu met een jonger iemand uit het zelfde gezin maar wel in hetzelfde huis was gaan samenwonen. Zij had me gevraagd of ik me als meisje wilde kleden. Ik had dus bh cup 70b, boxertje, hold up kousen en een midden blauw jurkje aan en middenblauwe enkellaarsjes aan. Ik had heel lichte en weinig Make-up gebruikt. Mijn vriendin was volgens afspraak een half uurtje eerder gegaan en had haar ouders al e.e.a. verteld. Haar ouders hadden altijd tegen haar gezegd dat als zou blijken dat ze lesbisch was dat dat geen belang voor hen had, maar iemand als ik past toch niet helemaal in dat profiel. Ik moet zeggen dat ik zelden zo lief en belangeloos ben binnengehaald als bij haar ouders. Toch mensen van in de 70, dus het had me niet verbaasd als ze moeilijk over mij hadden gedaan. Ik kreeg wel wat vragen, maar van te voren was gezegd dat ik nooit hoefde antwoorden als ik het te lastig zou vinden. Bij het afscheid werd ik heel hartelijk geknuffeld en werd gezegd dat ik goed op hun dochter moest passen, hihi.
17 jaar
2 jaar geleden
Hebben jullie enig idee hoeveel mensen in Nederland i (interseksueel) zijn? Bijna tweehonderdduizend.
Homoseksueel zijn ongeveer vijf a acht keer zoveel mensen. Exacte cijfers zijn over beide groepen niet bekend. Soms weten mensen ook niet van zichzelf dat ze interseksueel zijn. Zoek maar eens op hoeveel variatie daarin nog bestaat. Maar ik schrijf dit omdat hier op het forum dus waarschijnlijk meer lezers interseksueel zijn, maar door de grote schaamte die vrijwel allen voelen, zie je daar maar erg weinig van terug in de Posts hier. Ik heb me hier ook eerst niet als x gemanifesteerd maar als j17.
17 jaar
2 jaar geleden
Aan J23: wat ik moeilijk en regelmatig onverteerbaar vind, is dat je schrijft op een manier die suggereert, dat ik minder weet van mijn lijf, van wat eraan gedaan kan worden, van mijn geest, dat ik emoties zou hebben die je meent uit mijn woorden af te kunnen leiden. Ik ben dan wel 17, maar hoop op mijn 18e af te studeren en op mijn 19eof 20e te promoveren. Ik ben zeker niet zo achterlijk als jij schijnt te denken. Wat ik doe en laat is steeds naast gebruik makend van mijn emotionele intelligentie ook heel weloverwogen. Zoals ik eerder schreef: laat me met rust!!

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.