Vorige pagina

Eerste keer gay seks

20 jaar
2 kwartalen geleden
Hallo allemaal,

Ik heb online een knappe jongen gevonden en we zijn al een tijdje aan het chatten. We willen graag allebei afspreken om seks te hebben met elkaar. Voor mij is het de eerste keer, zelf ben ik 20j.
We gaan afspreken ik een rendez-vous hotel. Zelf vind ik het allemaal heel spannend en weet ik niet goed hoe ik het moet aanpakken als ik toekom. Zelf denk ik ook vaak om niet te gaan, maar het andere moment als ik geil ben heb ik wel heel heel zin. Heeft iemand een gelijke ervaring om te delen? Of enkele tips?
7 reacties
16 jaar
2 kwartalen geleden
Ts vond me eerste keer jongen heel spannend 12 jr hij was iets ouder 14 en ervaren en stelde me gerust en gidste me door heen
12 jaar
2 kwartalen geleden
Hé @ts hoe is het gegaan?
23 jaar
2 kwartalen geleden
Misschien kunnen jullie elkaar vertellen wat je beide lekker lijkt om te doen en dan is samen douchen idd een fijn begin samen. Als hij wat meer ervaring heeft dan kan hij je misschien een beetje helpen en "gidsen"?
23 jaar
4 kwartalen geleden
Ik heb geen ervaring met rendez-vous hotels en eerste ervaringen op die manier, maar misschien kan je beginnen met samen een uitgebreide douche te nemen. Zo kan je elkaars lnaakte ichaam zien en verkennen en eventueel door de knieën gaan voor elkaar. Dit kan indien gewenst ook letterlijk.
19 jaar
4 kwartalen geleden
Hoi TS, eerste keer is best een stap maar het kan je heel veel geven. Lijkt mij een heerlijk vooruitzicht. Hebben jullie elkaar inmiddels misschien al ontmoet?
20 jaar
2 jaar geleden
Niks mis met een lekkere pik
17 jaar
2 jaar geleden
Geen ervaring met dat soort hotels, maar ik wens je veel liefde en plezier daar.
Geniet ervan
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.