Zelf vind ik meisjeskleren dragen superleuk. Niet per se jurkjes of zo, maar vooral een beetje lesbo outfitjes. Val ook ook voor type lesbomeisjes (bepaald onhandig natuurlijk, maar zij hebben meestal de perfecte piercings en ook misschien wel net iets meer dan gebruikelijk, wat dan weer bij mij past, want ik heb net iets meer piercings dan de meeste jongens en zie er eigenlijk best wel een beetje lesbienne-achtig uit). Ook heel meisjesachtige jongens vind ik soms wel leuk, maar vooral jongensachtige meisjes. Hebben er hier meer mensen zulke dingen?
8 reacties
23 jaar
2 maanden geleden
Volgens een andere thread heeft te maken met finseksualiteit… feminin in nature. Wel interessant!
23 jaar
3 maanden geleden
Zo mooi jongens met een navelpiercing, vooral het klassieke ringetje. Helemaal mooi vind ik het in combinatie met een (zelfgemaakt) navelshirtje. En dan het liefst enkel en alleen een navelshirtje aan en verder niets!
22 jaar
2 kwartalen geleden
ja, opvallend weinig. Wel veel eerdere reacties toen iemand een soortgelijke topic opende. Vandaag trouwens weer vervelende opmerkingen voor de flat waar ik woon. Tja, dat begon al toen ik hier twee jaar geleden kwam wonen met mijn toenmalige vriend. Maar ga me niet anders voor doen.
23 jaar
2 kwartalen geleden
Helemaal mee eens, maar best weinig reacties hier…
22 jaar
2 kwartalen geleden
We zijn zeker niet de enigen! Heerlijk om zo lekker jezelf te kunnen zijn.
23 jaar
2 kwartalen geleden
@j22: Wat leuk!!! TS hier. Neusknopje heb ik ook, maar helaas (nog) geen navelpiercing (en nog een heleboel piercings die ik zo graag wil hebben), oorbellen natuurlijk wel.
Het is zo spannend om over het randje van genderbending te manoeuvreren. Vandaag kwam mijn H&Moschino net iets te lange palliettenhoodie via Vinted binnen.
Een beetje tussen jongen en meisje in hangen is voor mij wel fijn.
Plaats je reactie
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik vind het ook heel prettig om te dragen. Veel aan cross dressen gedaan, maar echt gaaf vind ik het om als jongen vrouwelijk elementen te combineren. Tuinbroeken, wat grotere oorbellen, neusknopje, navelpiercing, blonde highlights, noem maar op.