Bij mij is het eigenlijk net andersom. Ik hen hetero, bi door ervaringen. Ik heb in mijn puberjaren wel geëxperimenteerd en vond dit best spannend en opwindend. Ik had en heb geen gevoelens voor jongens/ mannen, maar kan het wel opwindend vinden. Een beetje oppervlakkig van me misschien, maar vooral als ze groter geschapen zijn vind ik heel mooi om zien en opwindend. Ik ben ( tot nu?) enkek verliefd geweest op meisjes, maar vind sex met een jongen/man ook soms heel opwindend en lekker. Ik was hier aanvankelijk behoorlijk door in de war, daar ik nooit amoureuze gevoelens had maar soms wel lust. Bij die jeugdvriend was dit geen issue. We hadden vooral samen op vakantie vaak seks. Ik ben hier later tegen mijn vriendin van in het begin ook eerlijk over geweest. Ze heeft dit kunnen aanvaarden wat ik heel erg apprecieer. Na een hele tijd samen bracht zij dit zelf terug ter sprake. Eerst door vragen re stellen over mijn ervaringen, steeds specifieker en uiteindelijk door een trio voor te stellen. Ik was behoorlijk verrast en niet meteen overtuigd. We hebben dit uitvoerig besproken en die stap gezet. Intussen is dit ook een deeltje van onze relatie en seksleven. Ik voel me nog steeds hetero, maar noem me toch bi omdat ik ook geniet van seks met die vriend, nu samen met mijn vriendin. Met z'n tweeën gebruiken we ook leuke sextoys samen en dit heeft onze relatie ook alleen maar intenser en intiemer gemaakt.