• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Eten, bewegen en gewicht
  4. Eten, bewegen en gewicht
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Dik/eten

14 jaar
2 jaar geleden
Ik ben opzich normaal met me dikte van mijn buik kan wel iets vanaf Maar ik heb echt botten armen en ik kom niet aan ik ben nu al 1/2 jaar 43 kilo kan iemand mij hier mee helpen?
3 reacties
20 jaar
2 jaar geleden
Klinkt niet alsof het met eten te maken heeft, maar met sporten. Ga krachttraining doen, dan zul je aankomen zonder vet te worden.
23 jaar
2 jaar geleden

Ik zou vooral inzetten op oliën en pindakaas. Gewoon koken in extra veel zonnebloemolie, nog wat extra over je maaltijd, olijfolie op je wrap of salade, en heel dik pindakaas op brood (van 100% pinda’s het liefst). Je eet dat zo makkelijk weg zonder vol te zitten.

22 jaar
2 jaar geleden
Veel gezonde calorierijke producten eten: avocado, noten, vette vis, veel olijfolie over een salade, vette kwark/yoghurt, 48+ kaas, etc. Niet jezelf volproppen met koek, snoep en taart. Dit is niet de goede manier van aankomen!

Verder bestaan er gainer eiwitshakes. Hier zitten ook veel calorieën in om je gewicht omhoog te krijgen. Dit zijn lekkere eiwitshakes. Zijn tegenwoordig in vele smaken verkrijgbaar 😋 Tot slot heb je ook nog fenegriek capsules. Fenegriek stimuleert de eetlust.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.