Hallo! Ik ben 180,cm en nu 80kg, en ik merk de laatste tijd dat ik een buikje begin te krijgen. Laagje vet op m’n buik en ik vind het eigenlijk best lekker en wil misschien wel meer aankomen! Zou misschien ook best graag een iets dikkere vriendin willen, gewoon lekker stevig buikje en grote kont. Herkennen meer (stevige) jongens dit?
5 reacties
20 jaar
3 dagen geleden
Ik ben ook wel wat steviger. Ik ben 1.85 en 95kg. Ik ga wel naar de gym om het een beetje in bedwang te houden, maar ik heb wel echt een buikje. Ik denk niet dat meiden daar op afknappen die kijken meer naar karakter. Zelf val ik wel juist op slanke meiden. Mijn vriendin is 1.70 en tussen de 55 en 60kg
22 jaar
3 dagen geleden
Hey ts hoe gaat het met je buikje na de kerst?
Ik Ben 10 kilo aangekomen en weeg nu 156 kilo
Ik Ben 10 kilo aangekomen en weeg nu 156 kilo
23 jaar
2 maanden geleden
Hey Ts,
Ik herken het helemaal, maar dan meer de voorkeur die je beschrijft dan het zelf ook groeien. Daarvoor ontbreekt bij mij tot nu toe iedere aanleg haha. Maar het lijkt dus niet gek te zijn, dat idee. Volg dus vooral je gevoel! Enig idee waardoor het bij jou komt dat je wat begint aan te komen? En kijk je nu ook al naar meer stevige meiden?
Ik herken het helemaal, maar dan meer de voorkeur die je beschrijft dan het zelf ook groeien. Daarvoor ontbreekt bij mij tot nu toe iedere aanleg haha. Maar het lijkt dus niet gek te zijn, dat idee. Volg dus vooral je gevoel! Enig idee waardoor het bij jou komt dat je wat begint aan te komen? En kijk je nu ook al naar meer stevige meiden?
18 jaar
2 maanden geleden
Zou het aankomen gewoon proberen dan. Kijk je moet niet obesitas nastreven, maar zoveel kan het ook niet kwaad denk ik. Ga lekker bulken als jij je er goed bij voelt.
19 jaar
2 maanden geleden
Als man maakt me uiterlijk niet echt uit. Mijn voorkeur is wel iemand die juist niet flinker is. Maar het zou me niet uitmaken. Ben ik verliefd dan maakt uiterlijk niet uit
Plaats je reactie