• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Eten, bewegen en gewicht
  4. Eten, bewegen en gewicht
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ik begin buikje te krijgen

18 jaar
2 dagen geleden
Hallo! Ik ben 180,cm en nu 80kg, en ik merk de laatste tijd dat ik een buikje begin te krijgen. Laagje vet op m’n buik en ik vind het eigenlijk best lekker en wil misschien wel meer aankomen! Zou misschien ook best graag een iets dikkere vriendin willen, gewoon lekker stevig buikje en grote kont. Herkennen meer (stevige) jongens dit?
17 reacties
18 jaar
2 dagen geleden
Ik wil helemaal niet meer aankomen en iets minder wegen zou ik wel fijn vinden. Maar het lukt gewoon niet. Dus dan moet ik meiden maar op een andere manier veroveren. Met veel geld en sieraden enzo. Maar als ik 145 kilo zou weten zou ik echt naar de dokter gaan om het vet weg te snijden ofzo. Dan kan je echt niet meer normaal leven. Ik ben nu wel dik maar kan wel gewoon in een stoel zitten enzo
23 jaar
3 dagen geleden
Jongen 18 dat is toch heerlijk. Ik zelf weeg 145 kilo en ik vind dat zo fijn
23 jaar
3 dagen geleden
Lekker bezig jongen 22
22 jaar
3 dagen geleden
Ja ik herken het ook wel. Ik ben 182cm en nu 100 kilo. Ik vind het heerlijk en ik wil ook nog wel meer aankomen.
23 jaar
3 dagen geleden

Jongen 18 dat is toch heerlijk. Ik zelf weeg 145 kilo en ik vind dat zo fijn

18 jaar
4 dagen geleden
Ik probeer inderdaad er fris uit te zien en ik douche elke dag. Ik ben 1.90 meter en ik weeg ongeveer 100 kilo. Ik ben altijd al een beetje dik geweest maar komt ook omdat ik veel eet. Ik vind het niet zo erg omdat ik ook best wel lang ben valt het niet zo op als ik kleren aan heb. Maar in alleen mn onderbroek zie je wel dat mn buik echt een beetje hangt
23 jaar
4 dagen geleden
Je bent altijd meer dan je gewicht, dus dat komt vast goed, zeker als je wel zorg aan je uitstraling besteedt (verzorgd, fris, open et cetera). Hoe lang en zwaar ben je? En waardoor komt het bij jou dat je wat dikker bent?
18 jaar
5 dagen geleden
Ik ben ook wat dikker, net als mijn vader. Maar ik wil wel liever een slanke vriendin. Vind dat mooier dan dik bij meiden. Hopelijk lukt dat als ik een goeie baan heb met veel salaris later, net als mijn vader
23 jaar
1 week geleden
Die laatste reactie lijktmewat onwaarschijnlijk. Waarom zou je bij dat gewicht immers een traplift moeten hebben? Hoe dan ook: nog anderen hier die een buikje hebben of krijgen? En hoe vinden jullie dat?
23 jaar
2 weken geleden
Ik weeg op dit moment 145 kilo. Ik heb wel al MN kleding weg moeten doen en nieuwe kleding besteld. Ik heb voor MN verjaardag een trap lift gekregen van MN vriend. Ik heb geen contact Meer met MN ouders. En voor de rest vind ik het prima. MN vriend heeft een goede baan en ik werk in de supermarket.
Ik Ben tevreden over MN leven
19 jaar
2 weken geleden
Haha ja ik ook hoor. Ik ben 1.80m met bijna 90kg. Dus ja mn shirts zitten wat strakker. Jammer maar helaas. Wil wel een beetje leuk leven. Liever te dik in de kist dan een feestje gemist
23 jaar
2 weken geleden
Zijn er nog meer mensen die ook een (beginnend) buikje hebben en hoe gaan jullie daarmee om? Hoe gaat het intussen bij jou @ts?
20 jaar
2 maanden geleden
Ik ben ook wel wat steviger. Ik ben 1.85 en 95kg. Ik ga wel naar de gym om het een beetje in bedwang te houden, maar ik heb wel echt een buikje. Ik denk niet dat meiden daar op afknappen die kijken meer naar karakter. Zelf val ik wel juist op slanke meiden. Mijn vriendin is 1.70 en tussen de 55 en 60kg
22 jaar
2 maanden geleden
Hey ts hoe gaat het met je buikje na de kerst?
Ik Ben 10 kilo aangekomen en weeg nu 156 kilo
23 jaar
1 kwartaal geleden
Hey Ts,
Ik herken het helemaal, maar dan meer de voorkeur die je beschrijft dan het zelf ook groeien. Daarvoor ontbreekt bij mij tot nu toe iedere aanleg haha. Maar het lijkt dus niet gek te zijn, dat idee. Volg dus vooral je gevoel! Enig idee waardoor het bij jou komt dat je wat begint aan te komen? En kijk je nu ook al naar meer stevige meiden?
18 jaar
1 kwartaal geleden
Zou het aankomen gewoon proberen dan. Kijk je moet niet obesitas nastreven, maar zoveel kan het ook niet kwaad denk ik. Ga lekker bulken als jij je er goed bij voelt.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Als man maakt me uiterlijk niet echt uit. Mijn voorkeur is wel iemand die juist niet flinker is. Maar het zou me niet uitmaken. Ben ik verliefd dan maakt uiterlijk niet uit
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.