Een vriendin doet dat ook, maar ik weet niet hoeveel menstruatie zij heeft. Het is geen onderwerp waar ze graag over spreekt, beetje taboe. Dus ik kan niet zeggen of het voor jou ook gaat werken?
Zulke broekjes blijven alvast beter op hun plaats zitten dan inlegkruisjes, maar ik weet niet hoe goed bloed erin opgezogen wordt? Gewoon uitproberen...
Drynites moet je niet nemen: die elastiekjes lodderen snel uit en dan zakken ze af, waardeloos. Bij andere kinderbroekjes voor "oudere kinderen" (tot 57kg) wisselt de kwaliteit ook nogal.
Probeer liever Tena broekjes, of Always, of zoiets, in maatje small of hooguit medium. Die blijven veel beter zitten. Kies er met een brede onderkant en met anti-lek randjes, zodat ze goed omsluiten. Niet van die ultradunne onzichtbare. Bij ons vind je die broekjes in bijna iedere supermarkt, of in de nieuwe apotheek-supermarkten. Ik weet niet in Nederland? Of vraag anders in een echte apotheek?
PS: als je teveel bloed verliest, moet je ook zien dat je genoeg ijzer binnenkrijgt met je voeding, of extra mineralen en vitaminen nemen. Vraag je dokter wat precies.