• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Vies.
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vies.

14 jaar
3 maanden geleden
Hebben jullie dit ook dat je iets vies vind.
Zo vind ik het niet fijn om met een klamme kapmantel om me nek te zitten.
214 reacties
18 jaar
3 weken geleden
Tegenwoordig is er niscalin nekpapier en anders kan je bij je kapster of kapper aangeven dat je een schone kapmantel wil ,je kan ook een tip geven om een ZUKA kraag te gebruiken die is van zacht siliconen materiaal en sluit beter om je nek.
17 jaar
2 maanden geleden
Waar ik me laat knippen doet de kapper als eerste een zwart nekpapier om en dat met een zwarte cape is niet zo opzichtig.
15 jaar
2 maanden geleden
Vind ik ook een naar gevoel een vochtige Kappers mantel dan vraag ik wel of ik een handdoek eronder krijg want waar ik altijd naar toe ga heeft niet van die kraagjes.
15 jaar
2 maanden geleden
Laat mijn haar altijd eerst wassen dan heb je sowieso al een handdoek om je nek,lijkt mij ook niet fijn dat je haren van iemand anders in je kleren krijgt van een kapper schort.
15 jaar
2 maanden geleden
Omwille hygiëne kijk ik altijd even naar binnen als ik geknipt moet worden of die kapper dat hygiënische papier gebruikt,heb zelf geen eigen kapper dus dat.
16 jaar
2 maanden geleden
Ik loop momenteel stage bij een dames/ herenkapsalon en ze gebruiken dan niskalin stripjes voor onder de kraag van een kaplkeed zo ga je huidcontact uit de weg!
17 jaar
2 maanden geleden
Ik ben zelf kapper en vind het wel zo hygiënisch dat er nekpapier gebruikt word bij en klant want zo heb je geen huidcontact met de kapmantels die de hele dag gebruikt worden, sommige ( heren) kapmantels hebben namelijk een vrij hoge kraag waarvoor een klant even het hoofd achterover moet houden dan is het wel zo fris om hiervoor nekpapier te gebruiken.
17 jaar
2 maanden geleden
Daar zou wat meer aandacht aan gegeven moeten worden v.w.b kapmantels en dat niet alleen wat denk je van toiletten in restaurants en in een trein om kotsmisselijk van te worden,idd aan hygiëne moet veel meer aandacht aan gegeven moeten worden.
17 jaar
3 maanden geleden
Ik werk bij een heren/damessalon we hebben hygiëne in hoog vaandel voor de kanten en reinigen altijd na gebruik van een kapmantels altijd de siliconen kraag met een speciaal middel.
13 jaar
3 maanden geleden
Mensen die smakken of heel vieze eetgeluiden maken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.