• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Vies.
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vies.

14 jaar
2 maanden geleden
Hebben jullie dit ook dat je iets vies vind.
Zo vind ik het niet fijn om met een klamme kapmantel om me nek te zitten.
201 reacties
16 jaar
2 dagen geleden
Ik begrijp het wel hoor van die schorten van de kapper die moeten gewoon schoon zijn,maar ik erger me meer aan sommige mensen die niet achterom kijken na een toiletbezoek en aan een ander overlaten om hun troep op te ruimen en dat is met meer dingen zo!
15 jaar
5 dagen geleden
De kapsalon waar ik altijd mijn haar laat wassen en knippen is zo gezegd een gemengde dus houd in dat we in dezelfde ruimte zijn voor een behandeling.Valt mij op dat alleen de jongens en oudere mannen zo’n kraagje van een soort rekbaar papier met een blauw plakstripje om de nek krijgen ik snap best wel dat het voor de hygiëne is maar waarom niet bij ieder klant vraag ik me af👫
17 jaar
1 maand geleden
Ik zou als ik jou was naar een kapper gaan die hygiënisch werkt.
17 jaar
1 maand geleden
Als ik bij de kapper ben en er iemand voor mij zit te zweten met een kapschort voor die ik ook omkrijg dat vins ik vies!
13 jaar
2 maanden geleden
Klamme handen.
12 jaar
2 maanden geleden
j12 hoe oud is je zus en vriendinnen? Misschien hadden ze nog nooit een piemel gezien die hard of slap was? Anders zelf een keer vrienden uitnodigen als je zus zou moeten douchen of met je zus praten hoe zij het zou vinden of tegen je ouders zeggen. Let er wel op dat er geen fotos gemaakt worden mocht je in je blote billen of piemel staat dus douchedeur op slot.
12 jaar
2 maanden geleden
J12
In het begin heb ik dat eenmaal of tweemaal gedaan maar omdat mijn zus een plaaggeest is doe ik dat niet meer. zij trok mijn handdoek weg waardoor alle vriendinnen mij konden zien en daarna hard gingen lachen. ik vind dat echt niet leuk. als mijn zus alleen op kamer is vind ik dat niet zo erg omdat zij mijn zus is en ik zie haar ook bloot als ze van douchen afkomt.
12 jaar
2 maanden geleden
j12 waarom kleed je je dan niet uit en aan in de douche en anders gewoon met je rug naar de meiden, vinden ze misschien nog leuk of spannend ook.
12 jaar
2 maanden geleden
Ik deel mijn slaapkamer met mijn zus, en elke keer dat ik ga douchen heeft zij haar vriendinnen op de slaapkamer uitgenodigd en dat vind ik niet leuk of fijn omdat ik me dan niet kan aankleden en moet wachten tot ze allemaal weer weg zijn.
12 jaar
2 maanden geleden
j11 dan moet je je piemel misschien wat vaker schoonmaken of luchten.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.