• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Zonder schaamhaar
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zonder schaamhaar

12 jaar
9 maanden geleden
Kunnen jongens zonder schaamhaar een stijve krijgen?
87 reacties
14 jaar
2 dagen geleden
Ik heb het gisteren gezien bij mijn broertje van 11 dat het omhoog stond. Hij is nog kaal en het is nog klein.
15 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriend's piemel smaakt niet echt ergens naar maar de geur is wel een beetje zoals zijn shirt na het sporten. Misschien als je vriendje jong is ruikt hij ook nog niet zo mannelijk zeg maar? De smaak komt van zijn voorvocht (zout, glibberig) en sperma (wisselt) dat is wel geil
13 jaar
2 maanden geleden
Een piemel smaakt als of je eigen vel likt naar niks beetje vleesachtig.
18 jaar
6 maanden geleden
Jj12
Mag jij haar v... dan niet aanraken?
En jullie zijn slim genoeg om het rustig aan te doen. Er is dan later nog genoeg te ontdekken.
12 jaar
6 maanden geleden
Mijn vriendin is ook 13 en heeft ook kleine borstjes en weinig schaamhaar.
Ik heb ook een kleine piemeltje en geen schaamhaar
Als we alle twee naakt tegenover elkaar staan dan krijg ik wel een stijve en dat vind ze wel grappig om te zien.
Ze speelt dan met mijn piemeltje en ik raak haar borstjes aan.en verder gaan we niet.
Daar zijn we nog te jong voor

22 jaar
9 maanden geleden
Meisje 12: Ook zonder schaamhaar kunnen jongens een stijve piemel krijgen
22 jaar
9 maanden geleden
Sorry jongen van 12, maar je bent in principe nog veel te jong om te gaan neuken. Het meisje waar je mee bent is denk ook nog niet ouder en zal er later waarschijnlijk spijt van krijgen. Bovendien moet je pik nog echt een stuk groeien om er (veilig) een condoom om te doen. Uit het gegeven dat er geen condooms bij je passen blijkt ook al dat je op je 12e (nog) niet moet neuken.
17 jaar
9 maanden geleden
J12, je kan bij condoom.nl of condoomanoniem.nl ofzo volgens mij van die test pakketjes kopen, dan krijg je 3 van de 7 of negen maten ofzo (dus het pakket klein: met de drie kleinste, pakket middel: met de middelste en pakket groot: met de grootste). Als je die dan test kan jij kijken wat voor jou goed past en daarna die mat bestellen. Dit is wel een tikkeltje duurder dan je standaard ah of kruidvat, dus je kan ook kijken of ze bij de Kruidvat kleine condooms hebben.
12 jaar
9 maanden geleden
@j17 en @j23 bedankt, ik had een condoom van m’n oudere broer gekregen maar die was te groot dus hebben we het niet kunnen doen. Bestaan er ook kleinere condooms en hoe moet ik dat dan meten? En zo ja waar kan m’n broer die bestellen want dat wil hij wel voor me doen
15 jaar
9 maanden geleden
@M13 blijft gewoon je gevoel volgen en houd je grenzen aan en hetzelfde geldt voor hem! Dan bepalen jullie beiden op een leuke en goede manier hoe het verder gaat! Dat hij heel lief is, is inderdaad verreweg het belangrijkste!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.