Ja,. hèhè,. natuurlijk kan je zonder haar wel een stijve krijgen.
Waarom zou wel of geen haar je erectie beinvloeden?
Ik had lang voordat ik haar had al erecties en speelde ook al met mezelf voordat ik ook maar iets van sex af wist, het was gewoon lekker om met mjn piemeltje te spelen voor het slapen gaan
Qua haar vind ik altijd hoe minder hoe mooier maar het is echt wel het mooist als een meisje kaal is. Dat voelt en likt toch het lekkerst. Met aftrekken, vingeren, pijpen en beffen, maar eigenlijk de hele sex is met minder haar gewoon veel fijner. Je voelt elkaar beter, geen haren in je mond is zowiezo fijn. Er zit gewoon minder in de weg.
Ongeveer 1x per 2 weken hou ik het bij, dan wordt het ook niet te veel werk elke keer en blijft het netjes.
Maar ehm,. meisje van 14, ik vind het mooi dat je al zo diep nadenkt over het sexuele contact dat je gaat hebben met je vriendje, maar pas op dat je het niet te veel overdenkt zodat als het toch gebeurt het weer in de weg gaat zitten. Iedereen ontwikkelt zich op zijn eigen tempo, meisjes beginnen wat eerder met ongesteld en borsten en verliefde gevoelens en gaan daar anders mee om dan jongens die toch nog vaak kijken wie er de grootste heeft.
Uiteindelijk gaat het er om dat je van sex en elkaar geniet en dat je dus ook aan elkaar uitlegt wat je lekker vind en wat niet. Ik vond het heel leuk om ooit aan mijn vriendin uit te leggen hoe mijn piemel precies werkt en waar het t lekkerst voelt en hoe je moet aftrekken en zo heeft ze mij ook laten zien en verteld hoe haar vagina/kutje werkt en waar haar clitje zit en wat ze doet als ze mastubeert.
Dus geniet van het leven , sex is lekker.