• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Je lichaam
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Rare vragen van mijn vriend

16 jaar
4 weken geleden
Hij vroeg hoe dames plassen! Ik heb het laten zien toen we samen aan het douchen waren en ook samen toen we hun hond aan het uitlaten. Hebben jullie soms ook rare vragen gehad met je vriend?
4 reacties
19 jaar
4 weken geleden
Mijn vriendje houd van plas en soms maak ik er gebruik van als mijn zusje komt logeren en een volle luier heeft of in bed heeft geplast. Dan hoef ik zelf niet schoon te maken. Ik heb die vraag 3 jaar geleden ook gehad en heb het laten zien.
22 jaar
4 weken geleden
Veel jongens vinden het opwindend om meisjes te zien plassen, zowel naakt als in hun broek. Ik snap niet goed waarom, maar het is wel zo. Wij hadden een buurmeisje (ondertussen verhuisd) die altijd opzettelijk in haar broek plaste om aandacht te krijgen. De jongens spotten daar wel mee om zich een houding te geven, maar tegelijk zaten ze met rode wangetjes en een grote bobbel in hun broek de hele tijd geboeid toe te kijken. Ze hadden voor niets anders oog meer.
20 jaar
1 maand geleden
volgens mij is dat gewoon een normale nieuwsgierigheid en het kan erg intiem en opwindend voor beide zijn
17 jaar
3 kwartalen geleden
Was een keer onder de douche niet genoeg, want waarom zou je het buiten nog een keer doen.
Hij wilde het van hem ook zeker laten zien?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.