Bij mijn vriendin gaat haar luier na een paar uur uitrekken aan haar heupen, de elastiekjes verzwakken, en hij zakt af. Zeker als ze erin geplast heeft. Dus zij moet er juist wel iets over aantrekken dat goed aanspant, om hem op zijn plaats te houden. Een goed aanspannende hoge onderbroek, een volleybal sportbroekje, body, onesie, yoga-pants, of zoiets. Dat maakt dat je het ook minder ziet onder een jeans of pyjama.
Maar het kan misschien verschillen van merk tot merk, en afhankelijk zijn van je lichaamsfiguur. En van hoeveel je plast, dus hoeveel de luier dan weegt. Maar ik heb geen idee welk merk ze draag.
Overigens: luiers met kleefstrips vallen minder op onder een jeans dan pull-ups. Dat komt omdat ze breder zijn, strakker zitten, en ze (tenminste bij mijn vriendin) haar hele billen omvatten. Bij pull-ups is de vulling te smal, dus je ziet dan een dikke bobbel in het midden: ze krijgt dan een soort "mono-butt". Dus voor onderweg of als je ergens anders gaat slapen, kan je best eentje nemen met plakkers die breed genoeg is.
Als je ziet hoeveel luiers er bij ons in de supermarkten liggen, of in de medi-market, hele rayons vol, dan moet er zeker een markt voor zijn, bijna even groot als die voor Coca-cola. Supermarkten nemen alleen spullen in huis die vlot verkopen: kleine procentjes winst op grote aantallen. Bizar dat ze in NL die markt links laten liggen?