• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Ondergoed warme weer
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ondergoed warme weer

19 jaar
9 maanden geleden
Hey mensen,
Met dit super warme weer draag ik liever geen ondergoed omdat alles zo gaat plakken en zweterig word dus zonder ondergoed heb ik meer vrijheid en vind het ook lekker zitten
Zijn er meer jongens/meiden die dit doen?
10 reacties
23 jaar
9 maanden geleden
Ik draag eigenlijk altijd wel een onderbroek. Met warm weer vaak wel een slip en geen boxers. Een slip voelt dan toch een stuk minder warm aan dan die pijpjes van een boxer
12 jaar
9 maanden geleden
J22 als laatste als het maar even kan ben ik bloot en omdat ik zovaak bloot ben heb ik weinig last van een stijve
22 jaar
9 maanden geleden
Met die warmte draag ik het liefst helemaal niks maar ja, dat kan helaas niet overal. Ik draag iig. geen ondergoed maar krijg daardoor weleens een stijve. Hebben jullie daar ook 'last' van? Het is wel fijn zo te kunnen rondlopen, ook al slingert het soms tussen je benen, maar ik vind dat juist lekker. Mijn zus ziet dat soms en zegt dan gekke dingen tegen me. Volgens mij wordt ze er zelf geil van, ik zal het eens vragen en ja, dat klopt. Is het niet heerlijk dat je zo vrij met je zus (en ouders) kan omgaan.
12 jaar
9 maanden geleden
Ik draag ook vaker geen onderbroek onder m’n short. En thuis altijd naakt ook bij bepaalde bezoek (dus echt niet bij elk bezoek) dan heb ik meestal een t shirt aan die tot mn knieën komt en dat ook geen onderbroek aan
23 jaar
9 maanden geleden
Met warmer weer draag ik eigenlijk altijd slips in plaats van boxers
23 jaar
9 maanden geleden
Nee ik draag wel ondergoed met dit weer maar klein ondergoed ;-) Draag altijd een string lekker fris, koel, billen vrij en toch geen last van bungelende snikkel.....
18 jaar
9 maanden geleden
Ik draag met het warme weer wel gewoon een onderbroek, maar geen boxer, want die pijpjes plakken erg en zijn natuurlijk vaak helemaal nat van het zweet tussen je benen. Daarom draag ik met dit hete weer een slip
16 jaar
9 maanden geleden
Bij heel warm weer de laatste week ook veel zonder ondergoed in mijn short rondgelopen.
14 jaar
9 maanden geleden
Ik ga altijd al zonder ondergoed. Is veel fijner. Ook spannend af en toe, maar ik denk dat dat met leeftijd te maken heeft. Ik wil iig niet anders
17 jaar
9 maanden geleden
Ja, gister na de sportschool ook zonder boxershort. Als ik ga sporten met boxershort is echt alles daar nat en zweterig.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.