• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Je lichaam
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

elke ochtend een stijve

13 jaar
2 kwartalen geleden
We zijn op vakantie en ik slaap samen met mijn broertje in 1 tent. En elke ochtend zie ik dat hij een stijve heeft. Is dat normaal bij jongens?
55 reacties
14 jaar
2 kwartalen geleden
Ja ik heb ook elke ochtend een stijve, dat is normaal
21 jaar
2 kwartalen geleden
Bij mij is dit ook zo; of de erectie stopt pas na ruim een half uur-hangt van de dag af- de ene dag is de andere niet
18 jaar
2 kwartalen geleden
M13
Hij mocht jou wel wat vragen, maar jij hem niet?
Wat waren jullie vragen dan?
12 jaar
2 kwartalen geleden
Wat was z’n vraag dan?
13 jaar
2 kwartalen geleden
Hij had toch een vraag geen rare.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Maar we zijn cool nou!
13 jaar
2 kwartalen geleden
M18 ik had een vraag voor hem maar hij werd boos dus niks meer gevraagd
13 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

2 kwartalen geleden
m18 ik had een vraag maar hij werd toen boos. Was op vakantie geen ruzie of zo nu.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Bij het omkleden heeft hij dat gezien tijdens de vakantie en wist niet dat ik dat al had. M18 nee liever niet.
14 jaar
2 kwartalen geleden
Hoe is het gegaan? Als in hoe heeft hij je schaamhaar gezien?
18 jaar
2 kwartalen geleden
M13
Zou jij met hem erover praten hoe alles bijelkaar werkt en eruitziet?
13 jaar
2 kwartalen geleden
Hij is wel langer geworden maar heeft nog geen haar. Ik heb het omhoog gezien toen hij een schone onderbroek aan deed. Hij wist al dat ik borsten heb maar hij heeft zien dat ik schaamhaar heb.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Ts heeft hij jou dan ook bloot gezien? En kwam het daardoor dat hij een stijve kreeg?
18 jaar
2 kwartalen geleden
M13
Laat jij nu nog wat meer zien van jou aan hem? Ik bedoel niet direct, maar gewoon wat per ongeluk.
Hij zou best wel een stijve kunnen krijgen van het zien van iets bij jou. Misschien doet het ook iets bij jezelf als jij hem ziet. Lichamelijke reacties werken anders dan wat jij (niet) wilt wat er gebeurt. Hou het wel gezellig met elkaar zonder dwang voor iets.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Maar ik heb het wel omhoog en helemaal bloot gezien tijdens de vakantie.
18 jaar
2 kwartalen geleden
@M13 is je broertje al in puberteit? Al wat haartjes of piemelgroei?
13 jaar
2 kwartalen geleden
J12 ik zie nooit jongens bloot in de badkamer slap.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Ts fijn toch dat jullie niet zo moeilijk doen in de badkamer. In de badkamer is dat dan in de ochtend? En had hij dan een stijve of was ie nog slap?
12 jaar
2 kwartalen geleden
En wat vond je er leuk aan om hem naakt te zien?
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb hem een paar keer zonder onderbroek gezien was leuk.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Voordat jullie het gaan vragen hij heeft ook wat van mij gezien. En we doen thuis minder moeilijk in de badkamer.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Een ochtend erectie is normaal, maar vind het toch leuk om te zien en te voelen
14 jaar
2 kwartalen geleden
Lijkt me leuk om te zien maar heb alleen oudere zussen en die gaan zelf op vakantie dus zie ook niks bij hun vriendje
15 jaar
2 kwartalen geleden
Wat heb je gedaan om hem uit te dagen?
17 jaar
2 kwartalen geleden
Wat wil je bereiken met je broertje door hem wat uit te dagen? Wat heb je nu al gedaan?
Dat ding bij hem werkt gewoon goed. Alleen hij is moeilijk onder controle te houden als hij slaapt, soms ook overdag hoor. Jij zal ook weleens wakker worden met een vochtige vagina. En dan weet je meestal ook niet hoe dat kan.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb een beetje uitgedaagd was spannend.
15 jaar
2 kwartalen geleden
Laat maar weten hoe het lukt. Hoe zorg je ervoor dat je toch rustig kan masturberen als je broer bij je in de tent slaapt?
13 jaar
2 kwartalen geleden
Uitdagen kan maar dat andere doe ik alleen
15 jaar
2 kwartalen geleden
Ik zou hem een beetje uitdagen en kijken wat er gebeurt? Bv je traag omkleden zodat hij eens goed kan kijken. Extra geluid maken als je jezelf verwent (masturbeer je al?). En kijken hoe hij reageert.
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ja zie hem wel kijken als ik me omkleed of bikini aan doe. Nee vind het niet spannend.
13 jaar
2 kwartalen geleden
@ts Misschien vindt hij het spannend met jou in bed. Kijkt hij je soms stiekem aan als je je omkleedt of in de douche? Vind je het zelf stiekem spannend?
18 jaar
2 kwartalen geleden
@TS, je broertje is bijna 12? Dan is hij waarschijnlijk net in de puberteit. Jongens krijgen dan vaker random een stijve en ochtend erecties. Hij is nog 11 dus het lijkt me sterkt dat hij zich al aftrekt (gemiddelde leeftijd is 13) en daar heeft het ook niks mee te maken
13 jaar
2 kwartalen geleden
Nee vind het niet erg om te zien. Hij kan er ook niks aan doen.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ts vind je het erg om de piemel van je broer stijf te zien?
Ik heb zelf 2 broers die zie ik bijna elke dag wel naakt en ook vaak met een stijve piemel.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Ts het heeft niks met seks te maken. Bijna elke jongen en zeker op die leeftijd heeft bij het wakker worden een stijve. Daar kunnen we niks aan doen. Misschien trekt hij zich nog niet of nauwelijks af. Zie het als meisjes/meiden ongesteld worden daar hebben jullie ook geen controle over
13 jaar
2 kwartalen geleden
J17 hij is 11 bijna 12
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ja het heet anders maar dan vind ik op seks lijken
13 jaar
2 kwartalen geleden
Hij heeft altijd een losse onderbroek aan en alleen het topje steekt uit.
17 jaar
2 kwartalen geleden
@ts m13, hoe oud is je broertje?
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ja het is vrij normaal dat een jongen bijna iedere ochtend met een stijve wakker wordt. Hij wordt zelfs meerdere keren per nacht stijf!
22 jaar
2 kwartalen geleden
@m18: Dat heeft niets met elkaar te maken. jongens en mannen krijgen spontaan een stijve, kunnen ze niets aan doen. Dat ding heeft een eigen wil
22 jaar
2 kwartalen geleden
M13 , reken er maar op vanwel
17 jaar
2 kwartalen geleden
@ts
dat je broertje 's ochtends een stijve heeft is normaal, daar kan hij niks aan doen. Het heeft niks te maken met of hij al aftrekt of niet. Als zn lul echt uit zn onderbroek steekt als hij hard is draagt hij te kleine onderbroeken
14 jaar
2 kwartalen geleden
@m13 het steekt uit zijn onderbroek? Bedoel je echt dat zij piemel buiten zijn onderbroek uit steekt? of heeft hij gewoon een tentje zegmaar? Als het echt er uit steekt moet ie eigenlijk wel even een maatje grotere onderbroeken gaan kopen want dat hoort niet te gebeuren.
13 jaar
2 kwartalen geleden
m18 Ik weet niet of hij dat al doet.
16 jaar
2 kwartalen geleden
m18, dat klopt niet. Ik ruk me elke dag af en toch heb ik elke ochtend een stijve. Is gewoon normaal bij jongens
22 jaar
2 kwartalen geleden
M18 dat moet je niet zeggen. Als je je eigen aftrekt zal de activiteit alleen maar groter worden. Zeker als het zomerdag is. Is dat bij jou niet zo ? Of mastribeer jij niet niet ??
18 jaar
2 kwartalen geleden
Waarschijnlijk rukt hij zich nog niet af want dan is de spanning van zijn lul en zal hij minder snel een stijve krijgen 's nachts...
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb er niks over gezegd tegen hem maar het is soms grappig omdat het uit zijn onderbroek steekt.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Dat is bij de meeste jongens en mannen heel normaal zelf heb ik er haast nooit last van
15 jaar
2 kwartalen geleden
Ja dat is heel normaal.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ja, dat is normaal bij jongens. Nooit een opmerking over maken: kan schaamte en ongemak bij je broer geven.

Moeder Natuur is zo sadistisch dat je vaak meteen nodig moet plassen als je wakker wordt, waardoor je dus gedwongen wordt om 'door je erectie heen' te plassen. Dit kan heel pijnlijk zijn.
22 jaar
2 kwartalen geleden
ja dat is helemaal normaal, Gemiddeld krijgen jongens zo'n 10 x per nacht een stijve terwijl ze slapen
17 jaar
2 kwartalen geleden
Dat noem je een ODOL. (Ontzettend Dikke Ochtend Lul) Daar kunnen jongens en mannen niks aan doen.
Meisjes worden ook weleens wakker met een natte vagina. Misschien jij ook wel.
14 jaar
2 kwartalen geleden
Ja eigenlijk wel en soms wordt hij pas slap na het plassen.