• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Zonder topje gezond tijdens vakantie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zonder topje gezond tijdens vakantie

14 jaar
9 maanden geleden
Training begint weer en dan douchen we samen. Maar ik heb deze zomer veel gezond zonder topje en heb alleen witte billen. Vinden jullie dit raar als een teamgenoot daar bruin is?
55 reacties
20 jaar
9 maanden geleden
@M14 Is het ook!!!!
14 jaar
9 maanden geleden
En ze vonden het ook stoer van mij.
20 jaar
9 maanden geleden
@M14 Dan is het al wat logischer 😉
14 jaar
9 maanden geleden
Haar zusje van 12 vond het geen probleem dat ik het zag want ze was ook in de kamer.
18 jaar
9 maanden geleden
M20 misschien gaan ze er dat gezin anders mee om als naturisten zijnde
22 jaar
9 maanden geleden
Meisje 14: Ik was 16 jaar en had best grote borsten. Ben toen met mijn beste vriendin naar het strand gegaan en heb toen voor de eerste keer topless rond gelopen.
Daarna heb ik nooit mee een bovenstukje aangehad. Ook niet toen ik met mijn moeder naar het strand ging (was toen mijn bovenstukje "toevallig" vergeten !!)
20 jaar
9 maanden geleden
@M14 Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Wanneer je het normaal vindt dat jouw vriendin haar naakte gezinsleden aan jou laat zien, omdat ze op vakantie toch ook naakt waren, dan geldt datzelfde toch ook voor eventuele foto’s van jouw blote borsten? Zou je dat fijn vinden? Om die thuis op de salontafel te zien liggen tussen de koffiekopjes van je moeders vriendinnen?
20 jaar
9 maanden geleden
Ander meisje van 20: ik heb geen probleem met het laten zien van naaktfoto's aan familie, kennissen en vrienden, maar niet aan wildvreemden, dat gaat een beetje te ver en komt eigenlijk ook nooit voor.
Mijn vriendinnen zeggen weleens van zo, zo, aan je broer zijn pik te zien is hij daar in ieder geval al volwassen, hihihi, hij weet dat ze dat tegen mij vertelden en was trots op zichzelf.
14 jaar
9 maanden geleden
Daar hebben ze geen foto's van zover ik weet.
20 jaar
9 maanden geleden
@M14 Jij hebt op vakantie ook topless rondgelopen, zou je het ik vinden wanneer je ouders de foto’s aan iedereen laten zien?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.