• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Je lichaam
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Knobbel

13 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb een redl3ijke knobbel bij mijn kruis zitten en dat is best zichtbaar. Wat vinden jullie van zo'n knobbel?
8 reacties
22 jaar
2 kwartalen geleden
Je zou duidelijker moeten omschrijven wat je bedoelt met "knobbel"?

- Bedoel je de normale bobbel gevormd door je penis en ballen, die zichtbaar is doorheen je broek? Wil je dat niet, dan kan je je penis anders leggen: niet naar voor en boven frommelen, maar mooi naar onder plooien, of zo.

- Of bedoel je een niet-normale puist of gezwel in die omgeving? Bijvoorbeeld in je lies? Dat kan een liesbreuk zijn (=scheur in de vliezen waardoor je darm erdoor puilt, dikwijls bij zware sport), of een cyste, of kanker, of slechts een gewone dikke puist of zweer door ingegroeide haartjes of door acne. Kan heel onschuldig zijn zoals bij acne of een zweertje, maar kan ook kwaadaardig zijn: dus dan zeker dokter.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Of heb je een grote pik en/of vaak een stijve? DAt kan geen kwaad, integedeel, het is juist lekker en wees blij dat je een flinke pik hebt.
15 jaar
2 kwartalen geleden
Was je al bij de huisarts geweest TS?
23 jaar
2 kwartalen geleden
Iedereen vraagt zich af wat jij met die knobbel bedoelt. Heb je het over wat elke jongen daar heeft of is het iets anders?
Als het is wat elke jongen heeft dan vraag ik mij af waar jij je druk over maakt. Is het iets anders, ja dan zou je er mee naar de dokter moeten. Het zou een liesbreuk kunnen zijn. Daar moet wat aan gedaan worden en daar moet je niet mee blijven lopen want dat kan heel vervelend worden. Begin dan maar met het tegen je moeder te vertellen.
15 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

2 kwartalen geleden
Maak een afspraak metcde huisarts
13 jaar
2 kwartalen geleden
Wat j19 zegt
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik denk dat hij een bobbel bedoeld.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Daarmee moet je naar de huisarts. Misschien is het iets onschuldigs maar dat weet je niet. Dus morgen je ouders informeren en naar de HA