• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Je lichaam
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zonder onderbroek

19 jaar
6 dagen geleden
Heyy,
Ik zit met een vraag
Ik vind het heerlijk om zonder ondergoed me broek in te stappen maar ik ben altijd bang dat mensen het dan merken of zien en dan raar gaan denken.
Zijn er meer jongens of meisjes die ook wel eens zonder ondergoed naar buiten gaan en zo ja hebben jullie er wel eens een opmerking over gehad?
8 reacties
16 jaar
6 dagen geleden
Te veel beweging in m'n broek zonder strakke boxer, ik ben ook al een keer bovenop m'n eigen ballen gaan zitten toen, doet gewoon zeer.
23 jaar
1 week geleden
Ik heb het wel eens na sport gedaan als ik een schone onderbroek was vergeten. Vind het maar helemaal niks, mis echt ondersteuning (heb slap een lul van 13 cm en dik) en het tekent te erg af in m'n broek
21 jaar
1 week geleden
Je kan ook wijde boxershorts kopen. Dan heb je beetje hetzelfde effect. Alles lekker los. Ik ben daar mee begonnen om gewoon lekker thuis alleen in een boxershort te kunnen lopen. Nu draag ik bijna altijd wijde boxershorts. Je hebt ze ook van pockies. Die hebben zelfs een zak erin zodat je je telefoon mee kunt nemen als je alleen in je onderbroek loopt haha
14 jaar
1 week geleden
In de zomer ben ik dagelijks wel half bloot buiten, bedoel ik draag dan een lange hoodie maar geen onderbroek of broek aan, dan zit ik lekker in de sofa met mijn mobiel of anders een spannend boek te lezen. Soms komt Ziva onze hond bij me op schoot kruipen en dan verhult dat ik daar half bloot zit/lig.
21 jaar
1 kwartaal geleden
Nog nooit zonder ondergoed echt buiten huis geweest beetje om dezelfde reden als jou TS, maar thuis draag ik wel eens een joggingbroek zonder onderbroek eronder. Is idd een erg fijn en vrij gevoel als de boel lekker losjes kan bewegen veel fijner dat met ondergoed. Zou het ook wel buitenhuis willen doen, maar wil geen aanstoot geven naar anderen. Durf het dus niet echt schaam me toch beetje voor de duidelijk aanwezige bobbel die ik dan heb in mn broek al helemaal met een stijve :P
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

15 jaar
1 kwartaal geleden
Ja, ik doe het ook. Ik vind commando style /free balling erg aangenaam. Niet altijd, soms kan het niet zoals wanneer ik gym heb.

Opmerkingen krijg ik niet echt. Hoogstens e en compliment wanneer iemand het opvalt. Maar die letten er blijkbaar op.

:)
13 jaar
1 kwartaal geleden
Ja hoor in verschillende lange en korte broeken maar nooit een opmerking gekregen
20 jaar
1 kwartaal geleden
@TS Ja, vrij regelmatig. Eerst onder broeken, maar later ook meer en meer onder rokken en jurken. Wanneer je je laat ‘betrappen’ krijg je natuurlijk wel eens een opmerking, but who is to know behalve diegene aan wie jij het toe vertrouwd?