Vorige pagina

ben ik klein?

13 jaar
3 maanden geleden
hey, ik ben 13 jaar oud en een jongen en voel me soms echt klein. ben 163 cm en eigenlijk iedereen om me heen is een stuk groter

vinden jullie dat ik klein ben?
8 reacties
14 jaar
3 maanden geleden
@TS en J13
Je zit net in de puberteit. Je hebt donshaar. Dit wordt nog stugger. donkerder en gaat ietwat krullen. Je ballen gaan nog groeien en hangen in de balzak. Wanneer de ballen/ balzak "gereed" zijn. Zou je een zaadlozing kunnen krijgen. Dat is meestal met 14 jaar, maar dat varieert. Het kan tijdens een natte droom, maar de meeste door masturberen. Ik vermoed dat jij al masturbeert, met droge orgasmes. Voorvocht zul je nog niet hebben. Maar dat duurt niet lang hoor. Ik had mijn zaadlozing met 13,5 Succes ermee. Trouwens, je bent niet klein. Jij en je piemel gaan nog groeien. Echt waar!
13 jaar
3 maanden geleden
Ik zit niet lang in de puberteit. Wel heb ik gemmidelde penis. Mijn schaamhaar bestaat uit donsharen en heb nog geen zaadlozing gehad en heb weinig beharing
15 jaar
3 maanden geleden
Je bent vrij lang voor je leeftijd hoor

Ik ben 15 en 165cm
15 jaar
3 maanden geleden
De gemiddelde lengte van een jongen van 13 jaar is tussen de 145 - 177 centimeter. Dus je hebt een gemiddelde lengte.

Je gaat nog flink groeien tijdens de puberteit. De gemiddelde volwassene man is 182 cm.

Voor het geval dat, met 13 is de stijve piemel gemiddeld 8,7-13,6 cm Bij volwassenen 13-15 cm.

Met 13 jaar zit je net in, of bijna in de puberteit. Maak je dus geen zorgen. Je gaat nog groeien. En je lichaam gaat ook nog veel veranderen, de komende tijd. Zoals schaamhaar, de stem, spieren en ja ook je piemel groeit en verandert.
13 jaar
3 maanden geleden
Ik ben de ts niet maar ik ben ook klein 158 maar ik zit er niet mee
22 jaar
3 maanden geleden
Nog geen reden voor paniek: je gaat nog flink groeien de komende jaren. Die achterstand kan je nog makkelijk inhalen als je een beetje gezond eet: veel groente en fruit en ook veel eiwitten.

Als je er echt mee zit, is het te camoufleren met schoenen met onzichtbare binnenhakjes:
https://www.chamaripashoes.com/nl/
14 jaar
3 maanden geleden
Het gaat niet om hoe lang je bent maar wie je bent!
18 jaar
3 maanden geleden
Dat is niet klein voor je leeftijd als je nog niet (of niet lang) in puberteit zit. Heb je al een gegroeide penis of schaamhaar en hoe lang?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.