Vorige pagina

Ondergoed jongens/meiden

19 jaar
2 weken geleden
Hey forumleden,
Ik ben een jongen van 19 en ik zit al een tijdje met een vraag in me hoofd. Ik vind het zelf namelijk heel fijn om zonder ondergoed onder mijn broek te lopen omdat het dan minder zweet en lekker vrij is dus ik sport veel in de sportschool en werk veel daar doe ik het dus ook maar ik krijg altijd rare gezichten. Ik heb al andere forum posts bekeken maar die zijn allemaal paar jaar oud en mijn vraag is eigenlijk zijn er meer mensen die zonder ondergoed op straat lopen of alleen thuis en met welke activiteit doen jullie het. Zie graag een reactie
3 reacties
12 jaar
2 weken geleden
Ik doe dat ook bv als ik een short aan heb ga ik ook wel eens mee met ouders met boodschappen ofz of gewoon een stuk wandelen. Ik heb ook z’n lange pyamabroek daar heb ik nooit een onderbroek onder aan. Ik heb ook een paar weide boxers die trek ik vaker aan als ik ga logeren bij vrienden of opa’s en oma’s of ooms en tantes
19 jaar
2 weken geleden
Ik zou wel willen freeballen, maar ben bang dat ik dan hard zou worden. Het lijkt mij het meest comfortabel in een trainingsbroek, maar dan is ook de kans groter dat anderen het zien.
16 jaar
2 weken geleden
Ik doe ook aan "freeballing" "going commando". Hoofdzakelijk vanwege het vrije gevoel, en een klein beetje voor de kick. Ik doe dit ook op straat. Heel soms ook op school of bij het vakkenvullen .Thuis loop ik het liefst naakt, en anders in een ruime boxershort. Die rare gezichten doet mij niks. Maar in jouw situatie zou ik oppassen met dit te doen in de sportschool. Het kan verkeerd begrepen worden.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.