• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Je lichaam
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Tena men active fit 2

19 jaar
2 weken geleden
Dat gebruik ik nu 2 jaar sinds ik op mn 16 en 17e uiterst verbelende ongelukjes heb gehad. Het is alleen bij lang uitgaan en grote reizen. Ik heb het echt nog nooit nodig gehad maar geeft mevzekerheid dat ik nooit meer zo voor schut kan gaan. Ik hou het dus op ook al is het uiterst dringend.
Nu komt er een probleem want ik ken een meisje en dat is lichamelijk aan het worden. Die kwam er dus bijna achter en misschien heeft ze het allang door. Wat kan ik doen? Voorlopig draag ik het niet meer als zij er bij is.
8 reacties
22 jaar
2 weken geleden
@TS en laatste j22.
Dat zal ze vast begrijpen, maar ik begrijp’dat dat het probleem niet is. Als ts wacht tot het zo dringend is dat hij de controle verliest dan redden die plakdingen hem niet en heeft hij toch weer een natte broek. En zelfs zijn schoenen vol. Dat geldt ook voor dat ondergoed. Ook dan moet je bijvoorbeeld op een festival de ergste druk er af laten gaan als je nog de controle hebt om te stoppen voordat die dingen vol zijn. Voor een hele plas heb je luiers of luierbroekjes nodig en die zie je zitten.
Het beste is goed uitkijken en een keer ekstra naar de wc als het kan. Of jullie tegen een boom. En ja als het toch een keer zo erg wordt dat je het in je broek doet maak er dan geen drama van. Een natte broek wil niet zeggen dat je je dan als een klein jongetje of meisje moet gaan gedragen.

22 jaar
2 weken geleden
Die dingen die jij beschrijft zijn toch alleen die plakstukjes die je in een normale onderbroek plakt? Volgens mij valt dat helemaal niet op. Wanneer je onderbroek uittrekt bij haar kan je je onderbroek zo dichtvouwen dat dat Tena plakstukje helemaal niet zichtbaar is. Overschakelen op wasbaar inco-ondergoed is idd ook een optie, zoals hier al beschreven. Underwunder is idd het bekendste merk hiervan.

Maar, beter dan al die camouflage is natuurlijk om het gewoon eerlijk tegen haar te zeggen: "Ik heb een hulpje in mijn onderbroek geplakt tegen plasplekjes. Deze heb ik bijna nooit nodig, maar geven mij toch rust en zelfvertrouwen." Grote kans dat ze dat prima begrijpt en accepteert.
19 jaar
2 weken geleden
Bedankt jongens en meiden. Ik moet het er dus maar over hebben want ze zal al wel iets verdachts hebben gezien. Nee niets laten gaan de laatste keren dat de Tena niet had. Dat heb ik al twee jaar niet gehad. Toen knalde er een heel grote plas uit. Alles nat dus.
Ja ik zat heel erg in de zenuwen toen ze met haar hand in mijn broek wilde. Het was eerder dan ik dacht dat dat zou gebeuren. Ik heb toen snel alles uitgetrokken, maar dat wilde ik niet meer nog eens meemaken. Dus nu met haar gaan stappen zonder en dat is al een paar keer goed gegaan. Wel zenuwen als ik voel dat ik nodig moet. Ik zal het wel uitleggen, we worden steeds opener tegen elkaar.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

20 jaar
2 weken geleden
Je bent wsl te erg geschrokken. Dat is ook logisch als je zo nodig moet en je staat ineens te plassen. En dat ook nog als stoere jongen. Probeer het toch maar weer zonder. Dat scheelt ook allemaal afval en geld. En als je weer zo erg moet, kun je hem makkelijk vinden? Anders vraag je of ze helpt met zoeken.
18 jaar
2 weken geleden
Gewoon eerlijk vertellen denk ik of eerst een tijdje niet dragen om te kijken of je nog welleens nat word. Ik weet dat die verbandjes best wel droog op je lichaam voelen terwijl je er wat in hebt gedaan. Tena weglaten en het is meteen zichtbaar aan de voorkant als je wat verliest. Ik droeg bijna de hele middelbare school wat. Er waren dagen bij dat ik om 08:30 begon en soms om 16:00 thuis was. school is druk daardoor dacht ik niet na over mijn plasongelukjes. Dat verband hield het gewoon tot ik thuis was. Soms kwam ik thuis en dacht ik dat ik de hele schooldag niks verloren was maar een zwaar verband af moest doen maar je voelt je droog daardoor vergeet je het.

Ik heb het mischien erger. Ik gebruik tena comfort normal.

22 jaar
2 weken geleden
Als je hem 2 jaar niet nodig hebt gehad en het verder noot in je broek hebt gedaan dan is er niets met je aan de hand. 1 of 2 ongelukjes kan iedereen overkomen. De vraag is of dit type nog helpt als je je hele plas er in doet. Je had waarschijnlijk geluk dat dat nooit is gebeurd. Ze zal het trouwens wel opgemerkt hebben want vrouwen houden die plek goed in de gaten bij mannen waarin we geïnteresseerd zijn.
Leg het haar uit zoals je het hier deed.
16 jaar
2 weken geleden
Draag je ze omdat je dan echt volledig in je broek plast of is het alleen om druppels op te vangen? Ik heb zelf namelijk dat er een klein beetje plas komt voordat ik merk dat ik moet plassen. Dus ik krijg geen natte broek, maar wel een nat vlekje. Hiervoor draag ik incontinentie ondergoed. Zijn gewoon normale boxers met een extra absorberende laag erin. Maar niemand die ziet dat het geen gewone boxers zijn. Ik heb ze zelf van underwunder. Zie ook geen verschil in of ik die zwarte of grijze of gestreepte aanheb. Enige nadeel is dat ze vrij prijzig zijn (€30 per stuk). Maar ze helpen wel heel erg
13 jaar
2 weken geleden
Ja maar je zult net zien dat je dan juist heel nodig moet en in je broek plast. Dan is een luierbroekje minder erg. Valt het erg op?Of het samen met je broek uittrekken en oprollen als je broek bij haar uit moet. Ze zal dan wel meer op je lul letten.