• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Je lichaam
  4. Wanneer heb je nog een keer in je broek geplast?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wanneer heb je nog een keer in je broek geplast?

16 jaar
1 maand geleden
Ik had het een paar dagen geleden. Daarvoor jaren niet. We moeten als het druk is altijd een jezuseind wandelen van en naar zee en ik was vergeten te gaan op het strand. Dat kwam ook door een jongen die ik ontmoet had dus ik dacht nergens aan en ruim voordat ik thuis was had ik ineens geen controle meer. Ik liep in mijn bikini met short erover en zei sorry, maar dat was kennelijk niet genoeg. Veel negatieve opmerkingen dus vooral van mijn ouders. Er was hier in een heel ander topic ook nog een jongen die dat was overkomen en ook ouders. Daarom de enquete hier. Hoe oud je was en hoe erg het was. Een straaltje als je niest is natuurlijk minder erg dan bij mij. Ook jongens.
57 reacties
18 jaar
2 weken geleden
Een paar weken geleden dus ik was al 18. Ik was bijna thuis maar voelde dat ik het niet meer hield. Fiets in de tuin gegooid en snel naar binnen. Alleen iemand had.de achterdeur op slot gedaan en toen zeek ik alles in mijn broek.ja ik stond voor lul. Er was nog visite ook.
21 jaar
1 maand geleden
Nee niet echt. Wel een keer een superaandrang met kramp die maar doorging . Toen hij eindelijk minder werd deed ik een straal in mijn onderbroek. Hoewel het druk was heb ik toen tegen een klein boompje geplast, daar kwam geen eind aan. Ik weet niet of jullie dat kennen maar ik dacht dat bij de volgende ik die plas vol in mijn broek zou hebben gedaan. Die natte boxer heb ik maar weggegooid
16 jaar
1 maand geleden
Mijn vriend(je). Bij zijn ouders in de auto. Hij had me niets verteld, maar zijn moeder verlulde hem per ongeluk. Ik heb hem en haar een knuffel gegeven. Erom gelachen, maar wat zal die ziel nodig hebben moeten plassen en dan moet je wachten. Dat wens je niemand toe.
18 jaar
1 maand geleden
@j19, ik ken het.
Net als je denkt het toch nog te kunnen redden gebeurt ineens waar je al bang voor was. Wat voel je je dan rot en een kleuter.
Kon jij nog een beetje uit het zicht houden, ik ook dat niet.
19 jaar
1 maand geleden
Was je daar bang voor j19? Als een meisje je voor zoiets dumpt dan is ze geen echte vriendin. Het was natuurlijk wel een beetje dom van je maar je hebt je straf gehad en niet gek gedaan door ergens te gaan staan spetteren waar dat goor is. Dat maakte ik mee.
19 jaar
1 maand geleden
Tijdens de vorige hete periode en we waren op weg naar huis. Toen was ik zo dom om een nog bijna vol flesje water leeg te drinken. Dan hoefde ik het niet te dragen en het flesje weggooien. Mijn blaas is daar niet blij mee geweest. In de tram heb ik het gelukkig binnen kunnen houden. Voor ik een plekje vond deed ik het in mijn broek nou ja short, dat viel nog mee.
Mijn vriendin is nog steeds mijn vriendin.
20 jaar
1 maand geleden
@m13. Hij vraagt dat niet als het niet zo is dus je vader deed het in zijn broek. Je moeder kan ook niet overal stoppen. Gewoon niet meer over hebben. Niet zo erg behalve voor de stoel waarop hij zat.
13 jaar
1 maand geleden
Nee nee ze moest dan van de weg af en een plekje zoeken dan was hij eerder thuis. Voor m23. Vanmorgen zei hij het eerlijk. Van de auto naar huis was te erg. In zijn broek geplast dus. Maar niemand heeft het gezien en alleen wij weten het en ja het hele forum hier en mijn vriendin.
13 jaar
1 maand geleden
Nog ff m13 met nog wat. Pa begreep natuurlijk dat het zijn eigen schuld was en mijn vriendin lult nix door. Pas had ze ook een natte broek.
22 jaar
1 maand geleden
20 jaar geleden, in ieder geval toen ik heel klein was. Maar vannacht in de laatste bus werd het wel heel erg. Ik had geen tijd meer om eerst te plassen dus mijn blaas was al vol en al die cola stroomde door en dat deed heel veel zeer. Er kwam kramp bij en ik voelde dat het niet goed ging. Steeds vaker steken met gigantiese aandrang en ik werd doodsbenauwd dat ik me voorgoed belachelijk ging maken. Ik ben twee haltes eerder uitgestapt waardoor ik een uur midden in de nacht naar huis moest lopen. Ik denk dat ik het wel tot huis op had kunnen houden maar 100% zeker was ik daar niet meer van.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.