Pfft. We weten het nu wel dat jij kickt op nepleer. Kun je aub stoppen. Het begint mij te irriteren.
Ik werk in de horeca en in de bediening. Ik draag heel vaak mijn zwarte synthetisch leren broek. Niemand heeft er moeite mee, noch de bezoekers noch mijn baas. Wij dragen allemaal een zwarte lange broek en veel meisjes dragen ook nep leren leggings of synthetisch leren broeken. En ik draag die ook en krijg regelmatig opmerkingen dat juist een leren broek zo goed staat bij jongens.
Mijn leren tuinbroek is een echte. Kostte wel een flink bedrag, maar dan heb je wel wat. Inmiddels al vaak gedragen, waardoor die steeds beter is gaan zitten. Heb ook een jeans tuinbroek die wat ruimer zit. Met een leren model moet het gewoon strakker zitten. En ja, het voelt heel prettig in een leren tuinbroek, daar ben ik ook eerlijk in. Draag 'm dan ook op fetish party, waar je lekker jezelf kunt zijn. Glad to be gay
Gaaf jongen@23 jaar dat je ook een leren tuinbroek hebt. Ik droeg 'm vorige week nog op kinki party. Opvallend is dat velen een verschillend beeld dan van je hebben. Jongens in tuinbroeken krijgen meestal een wat zacht of vrouwelijk stempeltje, terwijl een leren broek weer als stoer wordt gezien. En een leren tuinbroek, ach daarom juist zo gaaf. En wat zit ie lekker zeg. Op Ibiza zonder shirtje er onder gedragen.