Zijn er meer jongens, die zwarte schoenklompen dragen? Ik draag ze vaak en met veel plezier. Ook vind ik deze schoenklompen stoer voor een jongen.
39 reacties
17 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn vriendje is 15 jaar en hij draagt ook vaak van die zwarte schoenklompen. Hij draagt ze dan in combinatie met geitewollen sokken. Hij vind dat heerlijk om te dragen aan zijn voeten. Het staat hem heel leuk. Ik ben helemaal verliefd op mijn vriendje. Ik val op jongens, die lijken op mijn vriendje, maar mijn vriendje vind ik het allerleukst.
15 jaar
2 kwartalen geleden
Zopas zag ik ook een jongen van mijn leeftijd met zwarte schoenklompen. Leuk!
15 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen22. Ik draag ook altijd zwarte schoenklompen, net zoals jij. Leuk meisje16, dat jij dat leuk vindt bij jongens en nu zelfs een vriendje hebt, die ook schoenklompen draagt.
16 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen22. Jij hebt ook een stoer beroep, vind ik. Als kraanmachinist zo'n groot grote kraan kunnen bedienen vind ik echt knap. Ik heb daar altijd veel bewondering voor. Waarschijnlijk zijn die schoenklompen, die je draagt, ook heel praktisch voor jouw werk. Op de een of andere manier vind ik ze heel mooi en stoer voor een jongen, zeker bij een beroep zoals jij dat hebt. Hoor je dat wel eens vaker, zoals ik dat laatst tegen die jongen zei, die ik onlangs tegenkwam.
22 jaar
3 kwartalen geleden
Ik draag ze ook elke dag bij mijn werk als kraanmachinist
16 jaar
3 kwartalen geleden
Leuk jongens, dat jullie van die schoenklompen dragen. Ik vind dat echt leuk om te zien. Het lijkt mij ook lekker makkelijk met aan en uitdoen. Laatst kwam ik ook een leuke jongen tegen, die van die stoere klompschoenen aan had. Hij had verder een blauwe spijkerbroek aan en dikke gebreide geitenwollen sokken. Hij stond net als ik bij de bushalte te wachten. Ik heb ook met hem gepraat en onder andere gezegd dat hij mooie klompen aan heeft. Hij glimlachte en vond dit volgens mij wel leuk. Deze jongen had ook prachtige ogen, waar ik vaak op let. Verder een mooie brede kaaklijn en mooie witte tanden en een mooi kapsel. In de bus heb ik naast hem gezeten en dat vonden we beide wel erg leuk. Gelukkig was het een redelijk lange busrit. Afgelopen week zag ik hem weer en toen had hij lichtblauwe Nike Air Max sportschoenen aan en voor de rest hetzelfde als een week ervoor. Deze schoenen stonden hem ook mooi, maar ik vroeg hem toen waar zijn zwarte schoenklompen zijn gebleven. Hij glimlachte weer zo leuk en zei tegen mij dat hij die de volgende keer weer aan zou doen. Ik heb echt een klik met deze leuke jongen en door zijn schoenklompen hebben we zomaar contact gekregen.
17 jaar
4 kwartalen geleden
Ik draag het liefst zwarte schoenklompen.
22 jaar
2 jaar geleden
Draag ze iedere dag. Bij het uitmesten van de paardenstallen hier bij ons thuis.
22 jaar
2 jaar geleden
Ik vind die klompen niet mooi. Een jongen op sportschoenen of sneakers vind ik veel leuker! Nike air Max zijn sexy.
15 jaar
2 jaar geleden
Zwarte schoenklompen voor jongens vind ik stoer.
17 jaar
2 jaar geleden
Jongen15. Mijn vriendje draagt ook wel van die zwarte schoenklompen, net zoals jij.
15 jaar
3 jaar geleden
Ik draag ook wel af en toe zwarte schoenklompen. Deze vind ik echt stoer voor jongens en lopen ook nog eens lekker, vooral als je ze draagt in combinatie met geitewollen sokken. Mijn vriendin (17) vindt het ook leuk dat ik deze schoenklompen draag.
19 jaar
3 jaar geleden
Ik draag ze als ik met me pa meerijd in de vrachtwagen. Lopen lekker en gaan makkelijk uit.
18 jaar
3 jaar geleden
Zwarte schoenklompen vind ik mooi voor jongens. Echt stoer!
18 jaar
3 jaar geleden
Het is typisch iets van het platteland. In de stad zie je dit niet en zou het raar zijn. Ik woon ook op het platteland en zie ze vaak maar ikzelf draag ze niet.
17 jaar
3 jaar geleden
Zwarte schoenklompen voor jongens vind ik stoer. Af en toe zie ik een groepje jongens langs komen, die van deze zwarte leren klompen dragen, wat ik heel leuk vind.
17 jaar
3 jaar geleden
Mijn broer (18) draagt ook af en toe van die zwarte leren klompen. Hij wisselt dat af met sportschoenen.
19 jaar
3 jaar geleden
Dan heb je het niet echt hoog gegooid M15
13 jaar
3 jaar geleden
Ik draag ook zwarte schoenklompen. Ze zijn heerlijk om te dragen. Vooral in combinatie met geitewollen sokken, zoals jongen18 aangeeft. Echt onmeunig lekker, zoals meisje15 zegt. Soms draag ik ook sportschoenen, dus heerlijk die afwisseling.
15 jaar
3 jaar geleden
Ik woon in Twente, en bij mij op school lopen heel veel mensen op klompen, en wisselen het af met gewoon sneakers of, in geval van de meisjes, laarsjes. Die dingen zitten gewoon onmeunig lekker en als jij ze aan wilt, ga ervoor
18 jaar
3 jaar geleden
J14 en J17. Ik ben het ook helemaal met jullie eens. Ik draag ze altijd in combinatie met geitewollen sokken, precies zoals J22 zegt.
19 jaar
3 jaar geleden
Vet toch? Beter dan die nike wanna be hollywood schoenen. Gewoon lekker dragen die zwarte schoen klompen. Ik vind ze mooi
17 jaar
3 jaar geleden
Jongen14. Ik ben het helemaal met jou eens.
14 jaar
3 jaar geleden
Ik vind zwarte schoenklompen voor jongens stoer.
15 jaar
3 jaar geleden
Ik draag ook wel af en toe van deze zwarte schoenklompen. Vaker draag ik sportschoenen, maar meestal wissel ik het een beetje af. Deze schoenklompen zijn wel fijn en praktisch om te dragen, vooral thuis en in vrije tijd.
16 jaar
3 jaar geleden
Ik ben een andere jongen van 16 jaar. Jongen14,15,16 en 17, bedankt voor jullie beschrijvingen van jullie kleding. Ik ben net zo'n jongen als jullie, ik wil er ook zo uitzien.
17 jaar
3 jaar geleden
Andere jongen van 17. Een effen donkerblauw overhemd staat heel mooi bij een jongen. In combinatie met een blauwe spijkerbroek en zwarte schoenklompen zelfs stoer. Absoluut niet Tokkie! Net als bij de jongen van 15 is er niks mis met jouw kledingstijl. Ik vind het zelfs zo mooi dat ik ook een donkerblauw overhemd heb gekocht om meer op jou te lijken. Jongens, wij laten ons geen Tokkie-imago aanpraten.
14 jaar
3 jaar geleden
Jongen15. Ik heb dezelfde kledingstijl als jou. Wel heb ik een voorkeur voor overhemden en ik heb daarvan heel veel verschillende. Vandaag had ik een wit effen overhemd aan. Ik begrijp trouwens niet helemaal goed waarom het Tokkie is, zoals jongen22 zegt, als je als jongen zwarte schoenklompen draagt. Wat dat betreft ben ik het met jongen23 eens.
17 jaar
3 jaar geleden
Jongen15. Er is niks mis met jouw kledingstijl. Jij bent een gewone jongen, dat ben ik trouwens ook, en wat maakt het dan uit dat jij zwarte schoenklompen draagt? Ik draag meestal sportschoenen van Nike of Adidas, maar voor de rest hetzelfde als jij.
15 jaar
3 jaar geleden
Ik draag ook vaak zwarte schoenklompen. Vandaag had ik een geruit overhemd aan (blauw,grijs,zwart), daaronder een wit shirt, een blauwe spijkerbroek met zwarte leren riem, geitewollen sokken (wit/grijs) en zwarte schoenklompen. Deze schoenklompen vind ik stoer en zijn heerlijk om te dragen.
23 jaar
3 jaar geleden
@j22,rare ideen heb je over ons,
Wij jongens, en ook.meiden, op het platteland lopen heel veel op zwarte sika klompen.
En daar dragen we echt niet zo'n lelijke tuinbroek bij.
Ik draag er meestal n strakke skinny jeans of trainingbroek,nike australian oid bij.
Geitenwollen sokken draag ik ook niet,nou meestal zwarte of witte enkelsokken, en in de winter de iets hogere.
Als ik n avondje naar een zuipkeet ga ,trek ik dus gwoon n trainingbroekje met daaronder m'n zwarte sika klompen of nike's aan.
Dat zijn we hier op het platteland zo gewend
Wij jongens, en ook.meiden, op het platteland lopen heel veel op zwarte sika klompen.
En daar dragen we echt niet zo'n lelijke tuinbroek bij.
Ik draag er meestal n strakke skinny jeans of trainingbroek,nike australian oid bij.
Geitenwollen sokken draag ik ook niet,nou meestal zwarte of witte enkelsokken, en in de winter de iets hogere.
Als ik n avondje naar een zuipkeet ga ,trek ik dus gwoon n trainingbroekje met daaronder m'n zwarte sika klompen of nike's aan.
Dat zijn we hier op het platteland zo gewend
17 jaar
3 jaar geleden
Jongen22. Als antwoord op jouw vraag. Vandaag had ik een gewone blauwe spijkerbroek aan en een donkerblauw effen overhemd.
22 jaar
3 jaar geleden
Maar die dingen zijn toch totaal on-se xy? Of vinden jullie dat niet belangrijk? En welke kleding dragen jullie dan? Bij een tuinbroek kan ik me nog wat voorstellen. Dat past er bij. Maar toch geen joggingbroek met klompen? Dat is toch vreselijk tokkie?
16 jaar
3 jaar geleden
Ja, ik draag erg veel Sika s3 klompen. Ook erg handig voor in m'n werk. Ze zitten ook erg lekker en zijn makkelijk aan en uit te doen dus :)
17 jaar
3 jaar geleden
Soms draag ik ook bruine sixton laarzen, maar in deze tijd van het jaar ook zwarte schoenklompen. Heerlijk om te dragen en inderdaad, zoals jongen22 zegt, in combinatie met geitewollen sokken. Naar school of bij uitgaan met vrienden draag ik ook wel vaak Nike Air Max, ook fijn om te dragen. Een beetje afwisseling van schoenen doe ik ook wel graag, net als jongen19 en jongen23.
19 jaar
3 jaar geleden
Dat is ook toevallig. Ik ben net zo'n jongen als jongen23, wat het dragen van schoeisel betreft. Vaak draag ik ook Nike Air Max, ook wel bruine werklaarzen en inderdaad zwarte schoenklompen. Afhankelijk van de situatie of waar ik zin in heb om aan te trekken.
23 jaar
3 jaar geleden
Yess draag ze heel vaak,naast m'n werklaarzen en nike airmax
22 jaar
3 jaar geleden
Nee bedankt. Is me iets te geitenwollensok-achtig. Maar anderzijds : stel dat Nike of Adidas ze zouden uitbrengen met hun logo op, dan wed ik dat iedereen ze zal willen hebben.
18 jaar
3 jaar geleden
Ziet er niet uit
Plaats je reactie