• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Rokje voor jongens
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Rokje voor jongens

22 jaar
2 jaar geleden
Hey,
Ongeveer 2 jaar geleden ben ik begonnen met het dragen van rokjes. Eerst stiekem alleen thuis, daarna voor mijn vriend en nu we samenwonen ook veel meer naar vrienden toe en ook steeds meer in het openbaar. Zijn er meer jongens die (in public) rokjes dragen? Wie weten het allemaal? Wat waren de reacties van anderen?
41 reacties
23 jaar
6 maanden geleden
Hoi, Ik heb zelf ook altijd wel wat met vrouwenkleding gehad. (Vooral rokjes en pantys) toen ik nog thuis woonde bij mijn ouders droeg ik het nooit. Maar sinds ik uit huis ben doe ik het wel. Heb laatst 2 van mijn lange broeken 2 rokjes ervan gemaakt. en vondt het mij eigenlijk best wel mooi staan. Nou weet ik dat het niet echt gewaardeerd wordt om er in het openbaar mee te lopen. Zowel met als zonder panty. Vindt het wel mooi om te zien dat best veel van jullie het wel durven en doen. Heeft er iemand nog tips?
23 jaar
9 maanden geleden
@j22: Groot gelijk. Korte tuinbroek, ultrakorte broek, of iets van een rokje is wel ok leuk zonder maillot. Netkousen, liefst met een dlinke ladder erin, is ook een fijne optie natuurlijk.
22 jaar
9 maanden geleden
Ik heb zelfs drie maillots. Nu is het er te warm voor, maar na de zomer trek ik ze weer lekker aan. Voelt zo lekker. Staat super leuk onder een korte tuinbroek. Tja, mijn smaak is nu eenmaal zo.
18 jaar
4 kwartalen geleden
ik draag steeds vaker een rokje of zelfs een jurk met een mooie panty er onder , dat vind ik veel fijner dan een broek
23 jaar
2 jaar geleden
@ andere jongen 23, wat leuk dat jij en je vriendin ook zo modern zijn. Mijn vriendin houdt er ook enorm van mij wat vrouwelijker te zien. Rokjes en knielaarzen gaat ons dan ietjes te ver. Maar leuk om te lezen dat er meer stelletjes zijn zoals wij. En dat er ook hetero jongens zijn die dit leuk vinden.
22 jaar
2 jaar geleden
Ik heb een keer een rok gedragen na een weddenschap, moest zo een dag rondlopen in huis, en dat voelde zo vrij, dat ik het nu gewoon regelmatig doe. En als ik in een geile bui ben, zonder ondergoed
22 jaar
2 jaar geleden
Gaaf dat onze styling zo overeenkomt. Wat mooi dat je vriendin het zo leuk vindt. Ik heb geen vriendin, maar een vriend. Hij valt op mijn androgene stijl. Mijn jumpsuit is zijn favoriet, al trekt hij deze zelf niet aan. Wel pakt hij geregeld mijn tuinbroek, staat super cute.
23 jaar
2 jaar geleden
@j22: Een Carhartt Workwear jeans of duck tuinbroek met daaronder een hoodie is een behoorlijk stoere look. Paar goede sneakers eronder en dan maakt het niet meer uit als je zoals ik in elk oor twee hangertjes en een leuk steentje draag en ook nog een neusknopje. Alleen oude dametjes kijken me nog wel eens geërgerd aan, maar verder alleen super toffe reacties.

Mijn rokjes en knielaarzen zijn vooralsnog een dingetje voor thuis op de bank met mijn vriendin die het leuk vindt dat ik net een beetje anders ben…
22 jaar
2 jaar geleden
En toch word ik vaak nagekeken als ik een tuinbroek draag. Meesten vinden het blijkbaar meer iets voor meiden. Wat oorbel betreft natuurlijk niet als het ringetjes of steentjes zijn. De pareloorbel is een ander verhaal, maar ik vind het super mooi staan bij jongens. Vandaag thuis aan het studeren met warme maillot aan, blijft mijn favoriet. Ja, met een rokje erover.
23 jaar
2 jaar geleden
Misschien ook nog ruige netkousen om het plaatje helemaal af te maken. 😃
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.