• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Rokje voor jongens
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Rokje voor jongens

22 jaar
2 maanden geleden
Hey,
Ongeveer 2 jaar geleden ben ik begonnen met het dragen van rokjes. Eerst stiekem alleen thuis, daarna voor mijn vriend en nu we samenwonen ook veel meer naar vrienden toe en ook steeds meer in het openbaar. Zijn er meer jongens die (in public) rokjes dragen? Wie weten het allemaal? Wat waren de reacties van anderen?
51 reacties
22 jaar
3 dagen geleden
@j23, ik heb even Candyman opgezocht. Maar best leuke lingerie voor mannen hebben ze daar te koop. Wel vrouwelijk maar voor mannen bedoeld.
23 jaar
1 week geleden
J22 Excuses voor mijn late reactie. Dat bestaat uiteraard ook voor mannen. Mijn vriendin zou me zo nog wel willen zien, maar dit is niet mijn ding. Ze kocht al wel enkele strings en bijna strings in wel erg doorschijnende stoffen, die voor heren zijn, maar duidelijk vrouwelijker dan de strings die ik al had. Dit zijn strings enz van candyman in lace en mesh. Niet de allerbeste kwaliteit, maar zij vindt deze wel sexy bij me. Ze wil ook graag dat ik een soort mannelijke bh's draag en dit zal ik ook nog wel doen voor haar.
22 jaar
2 maanden geleden
@meisje 20, wat leuk dat jullie zo'n vrij gezin zijn. Maar als je broer opgewonden raakt kan hij dat in zijn rokje niet verbergen toch? Dan raakt het rokje een beetje uit model lijkt mij. In de winter draag ik altijd panty's. Mijn vriendin heeft daarom een keer een jurkje erbij gekocht. Lijkt op een hele lange dikke trui. Over de winter maanden als ik een luie dag heb en ik uit bed kom trek ik alleen het jurkje over m'n panty aan en ik ben direct warm gekleed.
20 jaar
2 maanden geleden
Ik heb samen met mijn broer van 22 op AliExpress zitten zoeken en er de meest vreemde, gewone en erg sexy mannenstrings gevonden voor hem. Ik word er zelf geil van als ik hem daarin zie. Ook voor het strand bv. hebben we leuke en soms gewaagde (doorz.) sttrings voor hem gevonden dus nu lopen we allebei in minimale kledij op he strand tenminste, als we niet naar het voor ons gebruikelijke naaktstrand gaan. Hij draagt thuis soms ook rokjes van mij zonder iets eronder en dat is erg geil om te zien, zeker als hij gaat zitten. haha. Mijn ouders (naturisten) hebben er geen probleem mee gelukkig.
22 jaar
2 maanden geleden
@j23, wat voor heren lingerie heb je gevonden dan? Moet ik dan denken aan jarretelles met kousen en Bh's??
En wat vind je vriendin leuk bij jou staan dan?
23 jaar
2 maanden geleden
Ik heb een korte tuinbroek met een beetje uitlopende pijpjes, ziet er soms net uit als een rokje. Vind het wel vet dat sommige mensen echt twee keer naar me kijken als ik het draag.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik draag geen rokjes of andere vrouwenkleding. Ik draag al wel langer strings, zowel als onderbroekje als ook zwembroek op het strand. Dit zijn gewoon sportieve herenstrings.
Laatst zei mijn vriendin dat ik voor komende vakantie toch eens wat andere strings zou mogen kopen. Toen we samen online zochten gaf ze aan dat ze graag zou willen dat ik in huis lingerie zou dragen. Ze toonde me waar ze me graag zou in zien. Ik was niet meteen overtuigd, maar ik heb intussen watvzitten zoeken en ook heren lingerie gevonden. Heeft hier op het forum iemand ervaring met heren lingerie?
23 jaar
2 maanden geleden
Ik vind blote behaarde benen onder een rokje ook superleuk. Wel altijd een beetje spannend om ermee in het openbaar te lopen.
22 jaar
2 maanden geleden
@j19 dat is zeker zo. Had vandaag ook een 10 den huidskleurige aan. Vandaag nog naar een festival geweest. Niemand die het zag. Moet ik er wel bij zeggen, dat dit alleen kan met glad geschoten benen. Met behaarde benen lijkt het nergens na. En valt ook meteen op.
19 jaar
2 maanden geleden
@j22(1) Er zijn ook panty’s te koop vanaf 5 denier, die zijn best verkoelend met heel warm weer. Dat is lekker en sexy en geeft je heel mooie benen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.