• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Kapsels bij jongens
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Kapsels bij jongens

18 jaar
1 maand geleden
Ik ben me lange kapsel eigenlijk een beetje zat. Valt elke keer niet lekker, kost veel tijd voor de spiegel en is goed warm. Ik wil eens flink kort gaan. Zelf denk ik aan Buzzcut of french Crop. I.i.g. met de tondeuse dus. Alleen vind ik het best spannend (misschien wat kinderachtig maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar). Ik heb wat echte argumenten nodig om het te laten doen. Dus wat is jullie ervaring gasten? Wat vinden jullie vriendinnen ervan? Welk kapsel hebben jullie?
240 reacties
21 jaar
1 maand geleden
Dus toch Matar! Hoe zag de kapper eruit? Mooi te lezen hoor. En zeker om te zien. Jij zat er met je neus bovenop. En die andere jongens hetzelfde kapsel? Kun jij wat gedetailleerder beschrijven wat de kapper deed?. Volgende keer weer hier? Waneer?. Hij zal het nu zeer goed moeten bijhouden. En 20 euro?
19 jaar
1 maand geleden
@m23 het klinkt precies als het kapsel van mijn vriend. Ik scheer vaak met standje 3 zijn bovenkant en hoog en kaal aan de zijkant.
23 jaar
1 maand geleden
@j21, hij heeft een strakke high and tight gekregen. Rondom dus helemaal kaal tot heel hoog. Zijn kruin is ook kaalgeschoren. En dan is er een kleine rand naar standje 1 bovenop. Dat is dus geen buzzcut.
21 jaar
1 maand geleden
Dus zijn kruin is nu ook kaal opgeschoren? Dat staat het allerbeste, vet. Alleen jammer van zijn bovenkant. En zijn voorkant? Het lijkt mij dat hij een buzzcut kreeg.
23 jaar
1 maand geleden
Ik weet niet precies hoe de kapper heette, maar hij was wel echt goed! We kwamen binnen en moesten even wachten. Een paar andere jongens werden nog geschoren. Op de grond allemaal haren en kappers die met hun zoemende tondeuses rond de stoelen liepen. Ik had foto’s op m’n telefoon van high and tight kapsels. Toen mijn vriend mocht gaan zitten moest ie nog even wachten op de cape. Hij zat daar zo lekker in zijn trainingspak en Nike air Max! Spannend vond hij het wel, maar ook opwindend. Toen kwam de kapper en hij vroeg hoe het moest worden. Mijn vriend zei hoog opgeschoren en ik liet een foto zien. Meteen enthousiast zei hij dat dat veel beter zou staan. Het nekkraagje ging om en met een grote zwaai de cape. Er werd een krachtige tondeuse met stekker gepakt en die ging in het stopcontact. Klik en bzzzz daar ging hij meteen superhoog!! Wow… meteen zonder opzetstuk. Een vracht aan haar viel op de cape en mijn vriend werd gewoon voor mijn ogen rondom helemaal kaalgeschoren. Door de kruin heen! Daarna was bovenop aan de beurt. Ook die lokken moesten eraan geloven en werden teruggebracht tot korte millimeters. Overal lag haar op de grond en op zijn Nikes. Ik vond dat onwijs sexy!! Ben benieuwd hoe we dit nu gaan bijhouden. We wonen niet in Breda, dus weet niet of we steeds naar Matar gaan. Maar ik ben zo blij dat het eraf is!! Lekker strak en stoer en ik moet steeds zijn lekkere nek voelen!!
21 jaar
1 maand geleden
@m19. Ja jammer dat je hem vanuit de wachtruimte niet kon zien. Ja als je dit kapsel draagt dan moet je zeker iedere week om het zeer mooie effect te houden. Ik ga altijd naar een Arabische herenkapsalon. Hier scheren ze erg goed en veel hoger op dan bij barbershops of andere herenkappers. Ze hebben veel meer ervaring omdat iedereen hier komt voor een opscheer.. De vragen 18 of 20 euro. Vaak ook alleen de zijkanten en achterkant opscheren 10 euro. Dat is goed te doen.
21 jaar
1 maand geleden
En heeft hij een buzzcut of een echte high and tight?
21 jaar
1 maand geleden
Kun je wat gedetailleerder verslag doen? Welke kapper heeft jouw vriendje geknipt? Wat vroeg jouw vriend aan de kapper? Was het voor de kapper duidelijk? Omschrijf eens wat er gebeurde toen jouw vriendje plaatsnam. Was hij opgewonden? Zijn jullie tevreden bij Matar? Volgende keer weer? Wanneer?
19 jaar
1 maand geleden
Dat klinkt zo herkenbaar hoe je het beschrijft! Bij de kapper waar ik met hem heen ging had de wachtruimte geen zicht op de stoelen helaas. Dus ik kon hem niet kaal zien worden. Maar zijn kapper had wel een before en after video gemaakt. Je zag echt een heel tapijt aan haar op de grond liggen.
De zelfverzekerdheid die hij uitstraalde met zijn kale kop en hoge opscheer was echt heel sexy. In zijn trainingspak met airforces eronder. Ik weet dat ik hem de eerste paar dagen alleen maar aaide, zo lekker voelde het gladde en later de stoppels. We zijn wel naar de zonnebank geweest omdat zijn oude kapsel veel zon had tegen gehouden dat het daaronder wit was. Viel dit bij jouw vriend mee?
Wat heb je verder afgesproken? Als je het echt kort wil houden moet je minimaal een keer per week terug. Mijn vriend is hier niet zo secuur in dus werk ik hem vaak bij. Ik heb daar inmiddels wat lessen voor gevolgd die we door het vele scheren bijna hebben terugverdiend.
23 jaar
1 maand geleden
We zijn terug van kapper Matar! Wat een ervaring!! M’n vriend is helemaal geschoren. Z’n bos is gewoon weg en bovenop zitten nog wat millimeters, maar rondom is echt alles eraf. Hij kreeg een grote witte kapmantel om met nekkraagje en het duurde niet lang of de tondeuse maaide zo’n beetje alles weg en het gleed over de cape. Zonder blikken of blozen haalde de kapper het eraf. Het staat hem zó onwijs sexy!! Daarna nog met de shaver tondeuse, dat geluid!! En inderdaad, lekker om m’n vriend zo te zien zitten in z’n Nikes en trainingspak. Heerlijk stoer!! Ik vind die streetstyle echt mega gaaf!! Door m’n vriend ben ik dat ook meer gaan dragen. Air maxjes, jeans, hoodie of trainingsbroek.

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.