• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. buzzcut twijfels
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

buzzcut twijfels

17 jaar
3 maanden geleden
Ik twijfel er al een tijdje over misschien een buzzcut te nemen. Langs de ene kant denk ik dat het me een frisse uitstraling zou kan geven. Maar langs de andere kant ben ik bang omdat ik een groot voorhoofd heb en kale plekken op zijkanten van mijn hoofd begin te krijgen. Zou iemand mij advies kunnen geven.
84 reacties
21 jaar
2 maanden geleden
Gewoon doen: eraf!! Lekker voor de zomer en beter dan al die langere jongenskapsels.
21 jaar
3 maanden geleden
Echt geweldig hoor!
21 jaar
3 maanden geleden
Ben naar een Syrische herenkapsalon geweest. En inderdaad hoger opgeschoren. Zit nu in Griekenland. Jongeren en jonge mannen zijn hier overal echt massaal extreem hoog kaal opgeschoren. Een lust voor het oog. Ik heb mij door Griekse jongens over laten halen om samen met hen naar een barbershop te gaan om het nig hoger te laten opscheren.
21 jaar
3 maanden geleden
Ik wil graag een Arabische herenkapper proberen. Via vrienden wat kapsalons doorgekregen van kappers die echt veel hoger opscheren dan bij andere kapsalons en waar hoog opscheren zo'n beetje de standaard is.
21 jaar
3 maanden geleden
Wat ben jij braaf. Het voordeel van veel Arabische herenkappers is dat ze niet goed luisteren en lekker hun gang gaan met de tondeuse met een veel hogere opscheer als gevolg. Heerlijk!
21 jaar
3 maanden geleden
Ik weet niet of bepaalde soorten kappers beter of extremer kunnen knippen en scheren. Ik probeer altijd goed te luisteren naar mijn klanten. Dus als iemand een foto ofzo laat zien van een kale en hoge opscheer met de vraag om dit te maken, dan maak ik dat na.
21 jaar
3 maanden geleden
@j21. Jij bent kapper. Ik ben rondom kaal opgeschoren met wat langere bovenkant en voorkant. Ik ga deze week opnieuw naar de kapper en ik wil nu hoger en kaler opgeschoren worden. Tijd voor een echte high and tight. Ik overweeg om nu eens naar een Arabische herenkapsalon te gaan (Syrisch, Irakees of anders). Mijn indruk is dat ze hier hier steviger doorpakken bij her opscheren dan bij een barbershop of andere herenkapsalon. Wat is jouw mening hierover?
21 jaar
3 maanden geleden
@ts ik weet niet hoe lang jouw vraag al openstaat. Maar als kapper kan ik zeggen dat ik nog nooit een buzzcut heb gezet die achteraf toch niet staat. Dit is gewoon een heel lekker kapsel als je niet zo veel zin hebt in je haar te stylen of als je gewoon iets nieuws wil of als je wat dunner haar krijgt.

Ik zie in de comment wat mensen die zich thuis laten millimeteren. Dat kan zeker een goede en makkelijke uitkomst zijn. Ook leuk om als activiteit te doen, Maar mensen vergissen zich in het werk van een ‘echt’ goede buzzcut. Daar ben je toch al snel 20 minuten mee bezig. Want het is niet alleen alles egaal scheren, maar ook een overloop, contouren en soms een design inscheren. Nog los van baard of wenkbrauwen doen. Ik vind de hoge en kale kapsels ook heel gaaf bij de meeste jongens. Dat kan je ook met een buzzcut combineren.

Volgende week word het 31 graden zag ik. Dat is het moment dat er veel buzzcuts worden gevraagd.
19 jaar
3 maanden geleden
Ik vind het echt sexy als jongens hun haar superkort laten opscheren!! Dat je zo lekker een kale nek kunt zien en voelen. Heerlijk ook om te zien als het geschoren wordt!
21 jaar
3 maanden geleden
Mooi dat je tevreden bent. Zelf hou ik niet van buzzcuts. Ik hou liever een model in mijn kapsel door mijn bovenkant en voorkant wat langer te laten. Wel rondom hoog kaal opgeschoren dus een high skinfade. Binnenkort wordt dat een echte high and tight.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.