• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Kapsel voor deze zomer
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Kapsel voor deze zomer

18 jaar
4 kwartalen geleden
Ik wil in de meivakantie mijn haar goed kort doen. Daarna heb ik examens dus dan geen gedoe met mijn haar, en daarna een lange zomervakantie waar ik een korte kapsel ook lekker vind. Ik twijfel een buzzcut te doen. Wat doen jullie deze zomer?
40 reacties
18 jaar
9 maanden geleden
@j18 daar lijkt het wel op. Wel lekker goedkoop en makkelijk :)
18 jaar
9 maanden geleden
Geen
18 jaar
9 maanden geleden
@j13 wat voor kapsel heb jij nu dan voor de zomer?
13 jaar
9 maanden geleden
mijn mama is kapster geweest als zegmaar is meteen in bad als ze mij afdroogt zegt ze je ben weer als nieuw
20 jaar
4 kwartalen geleden
En jongens, zijn jullie koppies al mooi summer-proof kaalgeschoren? Lekker voor de komende warme dagen!
18 jaar
4 kwartalen geleden
@jongen 21 Thanks voor je waardevolle reactie! Ik had nog nooit van Alfie Evans gehoord tot jij je reactie hier zette en ik toevallig hier terecht kwam. Maar zijn kapsel is echt perfect. Door me examens heb ik de kappersbezoeken uitgesteld waardoor me haar ook flink heeft kunnen groeien. Maar gisteren (zaterdag 24 mei) besloten om ook zijn kapsel te nemen. Ik liet een paar van zijn filmpjes zien en hij wist voldoende. Echt lekker kapsel wat ondanks de lange haren heel makkelijk is om te stylen. Alleen de harde wind van vandaag is wel jammer
18 jaar
4 kwartalen geleden
Man 23. Goed dat je de twijfels aan de kant hebt gedaan en gemillimeterd bent gegaan. Ben je naar de salon geweest of heb je een thuiskapper? Heb je ook nog een afgevallen pluk bewaart als souveniertje?
Ja gaat nu pas merken hoe snel je haar gaat groeien. Heb je voor je zelf al besloten of je vaker na de kapper ga of dat je een tondeuse koop en zelf tussendoor bijwerk? Je kan dan meestal niet een overloop. Maar dat valt niet op als je #1 boven heb en #,5 onder na twee dagen. Ik heb vorig jaar zomer gemillimeterd gehad. Eerst bij de kapper. Daarna ging mijn vader het voor mij bijhouden. Later deed ik het bij me zelf.
20 jaar
4 kwartalen geleden
#j16. Niet zo'n spannend kapsel dus. Eigenlijk gewoon een langere buzzcut.
16 jaar
4 kwartalen geleden
Deze namiddag ga ik naar de kapper. Het wordt kort, bovenaan 2 cm, aan zijkanten en achterkant 1 cm.
20 jaar
4 kwartalen geleden
Overigens ben ik ook weer naar de kapper geweest. Mijn marinierskapsel was licht vervaagd dus te lang en niet vers meer. Mijn kapper heeft hier gelukkig korte metten mee gemaakt en heeft mijn zijkanten, achterkant en kruin hoog en kaal opgeschoren zodat ik er weer een week, misschien hooguit twee weken keurig netjes uitzie. Ik vind het heel fijn om snel weer terug naar de kapper te gaan.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.