• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Uiterlijk en verzorging
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Bij de kapper

16 jaar
3 kwartalen geleden
Binnen kort wil ik bij de kapper eens van kapsel veranderen. Juist richting zomer het perfect moment om kort te gaan. Stiekem wil ik ook eens mijn baard laten scheren. Ik heb mijn sik al laten staan en werk ik soms zelf bij. Maar de rest scheer ik eraf. Maar dat lijkt me wel spannend om eens bij de kapper te laten doen. Het idee dat ik daar lig en word geschoren vind ik nu al spannend. Alleen op drukke dagen zitten de stoelen vol met jongens die wachten en kijken. Ik schaam me dan ook weer als ik daar dan lig. Wie hebben er ervaring hiermee?
16 reacties
19 jaar
3 kwartalen geleden
@j16 supertof! Ik zou rondom tot hoog lekker kaal laten scheren. Mooi tot op de huid.
16 jaar
3 kwartalen geleden
Ik heb besloten om bij de kapper inderdaad een buzzcut te gaan nemen ik zal vragen naar een goed korte buzzcut waarbij de lengte korter is aan de zijkant. En dat het goed kort mag. De stand laat ik over aan de kapper. Ik ga mijn baard eraf laten halen en mijn sikje wel laten staan
19 jaar
3 kwartalen geleden
@ts, gewoon standje 2 en anders standje 1. Of opzij lekker kaal. Staat ook gaaf! Niet langer dan standje 2, dat staat suf. Enjoy!
16 jaar
3 kwartalen geleden
Ik denk dat ik toch inderdaad mijn haar er eens af ga laten scheren. ik zie op tiktop bijvoorbeeld best vak filmpjes voorbij komen waar jongens en buzzcut nemen. dat lijkt me ook wel gaaf. ik moet nog wel even denken over welke standje van de tondeuse het gaat zijn. En ik ga mij gewoon ook eens laen scheren bij de kapper. Als ik het niets vind is mijn baard zo eraf.
17 jaar
3 kwartalen geleden
Wat hebben veel jongens toch met korte kapsels? Doe mij maar een beetje los warrig kapsel, maar mijn vriend wil ook gemillimeterd gaan. Ik weet het nog niet.
20 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

3 kwartalen geleden
@ts ben je er al uit?
19 jaar
3 kwartalen geleden
Lekker kort gaan! Het warme weer komt eraan. Dan kunnen jongens wel een tondeuse gebruiken :).
19 jaar
3 kwartalen geleden
Lekker kort gaan! Het warme weer komt eraan. Dan kunnen jongens wel een tondeuse gebruiken :).
20 jaar
3 kwartalen geleden
Turkse of Marokkaanse herenkappers en geen barbershops zijn het allerbeste om een hoge en kale opscheer te krijgen.
20 jaar
3 kwartalen geleden
#m23. Precies! Army style is perfect. Rondom lekker hoog en kaal opgeschoren en bovenop langer. Voor mij het perfecte kapsel!.
20 jaar
3 kwartalen geleden
Heel kort staat echt niet dom. Het kan natuurlijk zijn dat het je smaak niet is. Ik vind goed geschoren uktrakorte koppies vaak wel heel lekker staan. Mooie kale fade, millimeters bovenop. Heerlijk strak, zomers en stoer mannelijk. Ik zeg doen!!
16 jaar
3 kwartalen geleden
Dank voor de reacties. Ik zie twee soorten antwoorden die juist overeenkomen met mijn bezwaren: heel kort opgeschoren/buzzcut <> langer laten en baard, sik en snor gewoon zelf eraf scheren <> gewoon de kapper mooi laten scheren. Maakt het er niet makkelijk op haha 😛
16 jaar
3 kwartalen geleden
Eens met m16, ik vind kaal of heel kort heel dom staan en het is juist in zomer nog gevaarlijk ook als je te veel zon boven op je kop krijgt. Laat je haar lekker groeien. Koop een goedkoop scheermesje. Scheer je lekker fris en je houdt het geld voor de kapper over en kunt je tijd aan iets leukers dan een duffe kapper besteden. Ik knip en doe mijn haar zelf en dat van mijn vriendje nu ook. Lekker overal aanzitten.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Gewoon lekker doen! En er zijn ook rustigere momenten bij de kapper. Ik zou zeggen hooguit stoppelbaardje en bovenop superkort. Beetje army style staat lekker in de zomer! Rondom kaalgeschoren en bovenop heel korte millimeters.
22 jaar
3 kwartalen geleden
Waarom zou je je schamen dat je bij de kapper bent? Dat is toch normaal, en die jongens die daar zitten, die zijn toch ook bij de kapper?
21 jaar
3 kwartalen geleden
Ik vind het onmannelijk om veel met je lichaam bezig te zijn. Verzorgd is wat mij betreft goed genoeg. Wel lekker haar op het hoofd, graag een beetje lang en wild. Geen baardjes, sikjes, snorretjes en zeker geen tattoos of piercings. Lekker sportief, t-shirts met korte mouwen. Simpele broek waar je je bobbel in ziet. Dat is mijn type. Ook geen blingbling wel Apple Watch.