• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Uiterlijk en verzorging
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Neusknopje links en rechts voor een jongen.

23 jaar
1 maand geleden
Ik heb een neusknopje rechts, maar het lijkt me superleuk om er ook eentje links te laten piercen. Wat vinden jullie ervan als een jongen aan allebei de kanten een neuspiercing heeft?
10 reacties
23 jaar
1 maand geleden
Nee, vast niet, maar mijn vriendin zou het niet erg leuk vinden denk ik. Goede reden lijkt me.

Zag vandaag weer de prachtige combinatie van twee neusknopjes en een septumringetje. Zo mooi, ik wil het ook maar ook daar is mijn vriendin niet zo happig op…
23 jaar
1 maand geleden
Oh wat leuk in beide neusvleugels hetzelfde neusknopje. Leuk van dat meisje en haar reactie naar jou neusknopjes. Nou vind ik 3 ringetjes net ietsje teveel van het goede. Wat jij hebt vind ik wel leuk. Maar zou dat meisje als ze tenminste leuk en lief is er niet op afwijzen.
23 jaar
1 maand geleden
Zelfde knopjes links en rechts. Zag gisteren nog een leuke meid met drie ringetjes in haar neus, allebei haar neusvleugels en een septumringetje. Stond echt superleuk. Ik zag dat ze mijn neusknopjes zag en ze dat duidelijk leuk vond. Happyhappyhappy, maar durfde haar niet aan te spreken…
23 jaar
2 maanden geleden
Leuk dat je het gedaan hebt. en fijn dat je positieve reacties krijgt. Heb je beide kanten gelijke knopjes in of verschillende? Zag laatst een mannelijke verkoper tussen zijn vrouwelijke collega's bij Ici Paris met een behoorlijk groot vonkelend steentje in zijn neus. Ook in zijn oren trouwens. Ik zei heb je geen hinder van vonkelingen in je ogen van je neusknopje in het felle licht van de winkel? Hij zei dat hij dat wel had maar aan gewend was geraakt en het tenminste zelf kon zien in tegenstelling tot zijn oorbellen. Wat alleen anderen kunnen zien.
23 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

2 maanden geleden
Heb het inmiddels toch maar gedaan en ik vind dat het me supergoed staat. Krijg er ook leuke reacties op.
22 jaar
2 maanden geleden
Ziet er marginaal uit, vind ik. En als je snuit, spuit het snot via dat gaatje naar buiten. Lijkt mij echt vies. Maar goed, het is jouw neus.
23 jaar
2 maanden geleden
Zag laatst een meisje die had 3 ringetjes in haar kleine neusje. Links en rechts en een septum ringetje. Dat neusje was te klein voor zoveel ringetjes. 2 kleine knopjes links en rechts is wel leuk. Zal bij jongens niet niet anders zijn.
23 jaar
2 maanden geleden
Ja, die heb ik natuurlijk al… absoluut een aanrader.
14 jaar
2 maanden geleden
Misschien een Albert piercing!
15 jaar
2 maanden geleden
Ziet er niet uit bij mannen knopjes in de neus sorry