• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Hoeveel en welke piercings vinden jullie leuk bij een jongen?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoeveel en welke piercings vinden jullie leuk bij een jongen?

23 jaar
2 maanden geleden
Zelf vind ik piercings superleuk staan bij iedereen, jongens en vooral meiden.

Wat vinden jullie? Too much is never enough, of doe maar gewoon en …?
8 reacties
22 jaar
4 dagen geleden
jongen 19 jaar zalig dat je al zo veel piercings hebt erlrt de tunnels in je oren op welke maat zit je nu tot waar gaat jee gaan
ik heb momenteel 5 piercings neus septum bijde tepels een staafje misschien later nog stretchen en een ringetje nemen mijn oren zitten er tunnels in zit nu op 14 mm ze gaan zeker nog groter worden denk eerst te gaan tot 20 mm dan misschien nog wat groter gaan
er komen nog piercings in de tong wenkbrauwen lip kin zou ook graag een prince Albert nemen er komt ook een ring in mijn balzak tijde kanten
13 jaar
2 weken geleden
Zelf heb ik in elk oor 2 oorbellen en nog een ringetje in mijn oorschelp. Laatst heb ik een tongpiercing laten zetten. Dit mocht eigenlijk niet van mijn ouders, maar ik ken iemand die in een piercing zaak werkt en dus heb ik er een. Ben er erg blij mee.
22 jaar
4 weken geleden
Ik heb het gisteren al gezegd in een andere post: ik vind piercings echt marginaal, zowel bij jongens als meisjes. Bij meisjes kunnen fijne oorbellen nog net, een glinsterend steentje of zo, maar dat is het dan wel.

Ook overdreven make-up vind ik marginaal: de meeste meisjes zijn het mooiste zonder make-up, of met heel lichte die je eigenlijk niet ziet, maar die net hun mooie punten versterkt. Maar van lippenstift of dikke klodders vet op hun wangen, of klodders mascara, krijg ik echt de kriebels van afgrijzen. Dat is zo fake en marginaal, niet enkel lichamelijk, maar vooral spiritueel marginaal dat erdoor schijnt. Bij jongens ziet het er nog erger uit.

Nu ja, mijn mening. Jullie mogen het anders zien natuurlijk.
23 jaar
4 weken geleden
Ik vind zo’n ijzerwarenwinkeltje wel leuk. Zowel als vriendinnetje als voor mezelf.
22 jaar
1 maand geleden
Oorbellen en neusknopjes is super leuk bij iedereen. Maar er zijn ook wandelende ijzerwaren winkeltjes. Dat is een beetje too much.
19 jaar
2 maanden geleden
Is het een meidending dan? Dat wist ik niet. Ik heb zelf tunnels en oorbellen in m’n oren en neus en tepels gepierced. Ken een boel jongens die ook piercings hebben. Ook een boel meiden maar zeker niet meer dan jongens.
21 jaar
2 maanden geleden
Subtiele oorringen vind ik echt top, misschien helix ook nog wel. Bij de dames vind ik bijna alle piercings zeer aantrekkelijk. Ergens wel jammer dat piercings een cultureel meidending zijn tegenwoordig.
20 jaar
2 maanden geleden
Sorry, maareh, geen enkele piercing vind ik het mooist.
Een jongen is het mooiste net zoals hij is. Geen piercings, oorbellen of tatoos.
Dat is een persoonlijke mening, ieder doet wat hij wilt en schoon vind natuurlijk :-)
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.