• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Wat vinden jullie ervan als een jongen meerdere oorbellen wil dragen?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat vinden jullie ervan als een jongen meerdere oorbellen wil dragen?

23 jaar
1 maand geleden
Ik heb zelf twee oorbellen in ieder oor, maar wil er eigenlijk graag nog meer. Is dat oké, of misschien toch wat raar? Ben niet per sé gay of zo…
36 reacties
23 jaar
2 weken geleden
@j18: Dat is een mooie set-up, Gaat vast nog veel beter worden ook. Succes!
23 jaar
2 weken geleden
@j15: 6 is leuk. Vooral als je ook nog zo jong bent. Ik wilde dat toen ook al. Tja, mijn ouders vonden dat niks… Ik heb er nu 5, maar wil er nog behoorlijk wat bij.
18 jaar
2 weken geleden
Heb ook tunnel in mijn beide oren, momenteel 6 mm. Verder ring door mijn septum, 2 ringen bovenin linkeroor, beide tepels een ring, een PA van 4mm en tongpiercing.
@J21 Wat bedoel je met balletjes? Ik heb een gladde ring van 4mm.
@J23 wishlist knopje beide kanten neus, daith piercing rechteroor, en septum stretchen voor een wat dikkere ring.
15 jaar
2 weken geleden
k heb 6, net als me zusse
16 jaar
4 weken geleden
Ik geef M14 gelijk. Ik moet er niet aan denken om ringetjes oid in mijn zak te krijgen. Mijn zak en vooral mijn kloten zijn zeer gevoelig. Stel je voor dat de boel ook nog gaat ontsteken, dan heb je een heel groot probleem. Ik vraag mij af, waarom zou je zoiets doen? Waarom zou je deze risico's willen lopen. En er is praktisch niemand die het ziet, omdat je meestal een broek aan hebt.
14 jaar
4 weken geleden
Jongen23. Als ik dit lees, is mijn eerste reactie Auw. Is het voor een jongen niet heel pijnlijk om ringetjes in zijn zak te laten zetten? Dat is toch een extreem gevoelige plek van een jongen? Ik zou jou die pijn graag willen besparen.
23 jaar
4 weken geleden
Mijn bottom is een meisje en die vindt mijn PA superlekker, vooral omdat het ringetje bepaald niet te groot is, maar wel goed bijdraagt aan het gevoel. Ik vind dat ook fijn.
21 jaar
4 weken geleden
Ja aan beide zijkanten van mijn toompje. Hier zitten balletjes die ik uiteindelijk naar 1 cm wil. De sex is echt waanzinnig zowel voor mijzelf alsook voor mijn bottoms. Hoe zit dat bij jou? Drie jaar geleden heb ik mijn tweede PA piercing laten zetten. Ik draag ook gouden ringen in mijn tepels. Ik mijn rechteroor ook een gouden oorbel. Ik wil ook ringetjes in mijn balzak.
23 jaar
4 weken geleden
Hoe zit dat dan met een dubbele PA? Aan beide zijden van het toompje?

Mijn toompje is een beetje ingescheurd en daardoor heb ik de PA precies in het midden. En sinds kort ook een reverse PA. Kan er ook een apadravya in doen dus… Voelt erg spannend.

Ik vind piercings sowieso erg leuk. Heb natuurlijk ook oorbellen (5) en een neusknopje. Een tweede neusknopje aan de andere kant, septum, navelpiercing, nipples en een stuk of drie guiches staan nog op mijn verlanglijstje. 🤩

Hebben jullie nog een wishlist?
21 jaar
1 maand geleden
Mijn dubbele PA piercing is een enorme verrijking. Het staat niet alleen enorm mooi en geil maar het gevoel is enorm lekker. Voordurend voel je staal de zenuwen prikkelen en bij sex een explosie van genot zowel bij bij alsook bij mijn sexpartners omdat de prostaat bij het stoten de ronde bolletjes iedere keer de prostaat raken en mijn sexpartners gek van puur genot maken. Je moet wel stevigere condooms om doen en veel glijmiddel gebruiken. Ik ben niet besneden en heb totaal geen last. Ik had nooit kunnen dromen dat een dubbele PA de sex zoveel niveaus voor mij en mijn sexpartners intenser maakt.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.