• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. voorhuid operatie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

voorhuid operatie

17 jaar
3 weken geleden
Ik heb een nauwe voorhuid en dat doet vaak pijn tijdens en na de seks. Ik ben bang dat als ik er niks aan doe dat het riempje scheurt. Ik wil het graag laten verlengen bij de dokter / arts, maar ik weet niet wie ik moet benaderen en of ik het aan mijn ouders moet vertellen.
Zal ik wachten tot ik 18 ben (een paar maanden) of juist niet i.v.m. verzekering?
2 reacties
23 jaar
3 weken geleden
Een te nauwe voorhuid en een kans op inscheuren van je toompje zijn twee heel verschillende dingen. Een te nauwe voorhuid is geregeld reden om te besnijden. Een te krap toompje is reden om dat door te snijden (en daarna in de lengte hechten. Dat zijn echt verschillende operaties. Een bezoek aan je huisarts is gratis. Dus: laat aan je huisarts zien waar je last van hebt en vraag advies. Ja, dat is schaamtevol, maar wel heel zinvol. Bij mij is mijn te krappe toompje doorgesneden, ik heb nergens meer last van, kan me goed en stevig afdrukken nu. Dus: vraag je huisarts om mee te kijken!!
19 jaar
3 weken geleden
Je moet naar de huisarts gaan en uitleggen wat er is en vragen of hij doorstuurt naar een uroloog. Er zijn huisartsen die het verlengen van het toompje zelf doen. Deed mijn huisarts ook zelf en heb er elke dag profijt van
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.