• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Wat draag jij vandaag?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat draag jij vandaag?

20 jaar
3 weken geleden
Ik denk niet dat ik een dergelijk topic hier al eerder voorbij heb zien komen. Heel simpel, wat draag jij vandaag, wat draagt de forum gebruiker dagdagelijks? Natuurlijk steek ik zelf meteen van wal:
Vandaag collegedag op de uni, ik draag Eiffeltoren sokken die ik van mijn ouders kreeg, een zwarte stringbody met spaghettibandjes onder een low rise jeans en daar overheen een kort off the shoulders truitje met lange flodder mouwen. Jeans is afgewassen blauw, truitje ook zwart. Oh en ik loop op mijn oranje AllStars vandaag. Nu jullie!
166 reacties
19 jaar
1 week geleden
M21, sorry voor late reactie maar ik kijk hier niet elke dag. Had het achteraf liever niet geschreven want nu komt er een vraag over. Maar goed, ik was de dag ervoor de fout in gegaan. Het leidde dit keer tot straf maar het was al laat op de avond. Ik kreeg te horen dat ik de volgende morgen maar niet meer aan moest trekken dan een onderbroek en schoenen aan moest trekken en ik wist dus dat ik in mijn slip in de hoek moest staan. Soort en kleur maakten dus niet uit maar ik had er eentje opgezocht die in ieder geval mijn gehele kont bedekte. Het is al erg genoeg dat mijn blote rug te zien is en daarmee ook wat ik niet aan heb.
17 jaar
1 week geleden
Ik draag vandaag een blauw-grijs-wit flanellen geruit houthakkers overhemd met daaronder een wit katoenen T-shirt. Qua broek een blauwe jeans spijkerbroek met een donkerbruine leren riem. Verder dikke gebreide geitenwollen sokken wit met grijs gespikkeld en zwarte leren schoenklompen. Deze sokken heeft mijn vriendin (18) voor mij gebreid en die vind ik heerlijk om te dragen. Altijd warme en droge voeten en het voelt net alsof je op watten loopt, echt veel kwaliteit en comfort.
14 jaar
2 weken geleden
Nog vakantie, joggingbroek long sleeve tshirt. En beste had een skinny jeans en een top. wat gedaan: Mijn zus boos gemaakt vanwege ... Tja moet haar nieuwe make up betalen
21 jaar
2 weken geleden
Hihi M19, ik ben hier een aantal weken niet geweest, maar vertel, waarom mocht je alleen een blauw slipje en witte sneakers dragen? En van wie, en waar, en hoe klein was het slipje?

Oh en on topic, net terug in NL en nog een beetje moeite om me aan te passen aan het brave normale leven. Sandaaltjes en een zwart strak jurkje met driekwart mouwtjes.
19 jaar
2 weken geleden
J22, gewoon voor de zomer, spijkerbroek of korte broek met t-shirt of een zomerjurkje. Zoals ik dat toen het mocht ook aan heb getrokken.
22 jaar
2 weken geleden
M19 , jammer dat niet je eigen keuze mocht zijn. Wat zou dan aan doen als jij het voor het zeggen had ??
20 jaar
2 weken geleden
Sneakers en een onesie lekker makkelijk vandaag
19 jaar
3 weken geleden
Op dit moment en de komende uren een blauw slipje en witte sneakers. Alleen is dat helaas niet mijn eigen keuze voor mijn outfit.
19 jaar
3 weken geleden
In volgorde van aantrekken: zwarte CK boxer briefs, zwarte broek van Jack&Jones, zwart long sleeve tshirt van Bershka, zwarte sokken, B&W Converse Chuck 70s
Veel zwart vandaag haha
16 jaar
3 weken geleden
Sneakers,spijkerbroek, tshirt en een faux fur bodywarmer
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.