• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Wat draag jij vandaag?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat draag jij vandaag?

20 jaar
1 week geleden
Ik denk niet dat ik een dergelijk topic hier al eerder voorbij heb zien komen. Heel simpel, wat draag jij vandaag, wat draagt de forum gebruiker dagdagelijks? Natuurlijk steek ik zelf meteen van wal:
Vandaag collegedag op de uni, ik draag Eiffeltoren sokken die ik van mijn ouders kreeg, een zwarte stringbody met spaghettibandjes onder een low rise jeans en daar overheen een kort off the shoulders truitje met lange flodder mouwen. Jeans is afgewassen blauw, truitje ook zwart. Oh en ik loop op mijn oranje AllStars vandaag. Nu jullie!
38 reacties
20 jaar
1 dag geleden
Gisteren was het heerlijk weer, zelfs nog wat eerste zon meegepikt op het balkon, vandaag zou het alleen nog maar beter moeten worden. Dan maar besloten dat het voor mij officieel rokjesdag is vandaag. Opnieuw gekozen voor de lichtbruine hooggehakte veterlaarsjes die ik met Pasen ook aanhad, maar nu gecombineerd met een bruin suède vintage geschulpt plooirokje (als dat een begrijpelijke omschrijving is) en een witte Baby Tee. Oh en zwarte sokken en string, voor jullie denken dat ik een Only Fans account begonnen ben. En voor op de fiets zo ook nog wel even een jas 😉
20 jaar
2 dagen geleden
En terug naar de dagelijkse sleur, gelukkig beloven ze mooi weer. Mijn baantjes in het zwembad al getrokken, mijn stringbadpak zit dus al in mijn tas en ik heb heel overmoedig een dunne katoenen zomerjurk aan met bandjes geknoopt in mijn nek. Daaroverheen nu
Nog een zwarte hoodie en eronder een string in diezelfde kleur. Die kun je er bij bepaalde lichtinval wel een beetje doorheen zien, maar so be it. Schoeisel vandaag lompe witte gympen van een of andere goedkope sportdump.
14 jaar
3 dagen geleden
Joggingbroek slip hoodie
20 jaar
3 dagen geleden
Met mijn ouders op weg naar de paaswandeling. Daarvoor is mijn paasjurk van gisteren toch echt niet warm genoeg, dus nu een wit kanten topje met lange mouwen en een blote rug van Motel Rocks op een baggy low waist jeans. Daar overheen een nauwsluitende korte fleece van mijn moeder en straks vast nog een windjack. Gelukkig had ze ook nog een paar wandelschoenen in mijn maat over, want mijn vintage hakken zijn niet zo geschikt voor een lange wandeling. Ondergoed heb ik op verzoek van mijn grote liefde niet bij dit weekend, maar gelukkig had ik wel nog een paar sokken bij, anders krijg ik geheid blaren.
14 jaar
4 dagen geleden
Ik ben niet zo modieus. Gewoon een topje en adidas trainingsbroek (wijd), NB sneakers, sneakersokken, basic string.
20 jaar
4 dagen geleden
Op tijd uit bed op zondag 🫤 want straks Paasbrunch bij de schoonouders anderhalf uur verderop. Zo eerst even een everything shower enzovoorts en dan is het tijd voor mijn specially crafted feel good lente jurk (it pays off to have friends with skills). Het ‘stapeltje’ op mijn bed bestaat van binnen naar buiten uit een babyblauw (de kleur van de dag) pluizig konijnenstaartje just voor ‘my’ pleasure. Daaroverheen komt in dezelfde kleur een Downton Abbey inspired jurk, bestaande uit een stretch kanten strapless bandeau top (is dat dubbelop?) die onder mijn borsten in klokvorm uitwaaiert tot op mijn enkels in meerdere lagen zijdezacht chiffon. Daarbij een shawl in hetzelfde materiaal voor als het echt te fris is en als laatste (al weet ik dat er hier nu al een zit te hopen dat ik die nog voor mijn jurk aantrek) witte kniekousen en lichtbruine hooggehakte vintage veterlaarsjes. I’ll be the belle of the brunch for sure 😎
20 jaar
5 dagen geleden
Hè mensen, het topic heet ‘Wat draag jij vandaag’, niet ‘wat draag ik vandaag’! Doen jullie mee?

Fijn. Ik draag at ze moment een zwarte g-string en een oversized T-shirt met een geknipt rugdecolleté. Zometeen als ik mijn ontbijt op heb er maar eens sokken, een broek en iets van een trui bij zoeken, want ik blijf niet de hele dag thuis vandaag.
20 jaar
6 dagen geleden
Over een kwartier eerst mijn baantjes trekken in het zwembad. Voor nu dus nog even mijn zwarte Asos stringbadpak, een idem legging en een grijze hoodie. Oh en sokken en gympen, duh.
20 jaar
1 week geleden
Vandaag blauwe sokken, zwarte Allstars, zwarte g-string, lichtblauwe baggy low waist jeans, zwart gazen shirtje met lange mouwen en een wat roekeloos afgeknipt los Levi’s T-shirtje. Misschien moet ik vandaag maar niet al te enthousiast mijn vinger opsteken in de les…
22 jaar
1 week geleden
M20, dan zag je er weer heerlijk uit vandaag. En vanmorgen nog 'n schoonheids slaap gehouden . Geniet !!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.