• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Blote voeten
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Blote voeten

13 jaar
2 weken geleden
Heel lang geleden las ik hier over een jongen die altijd op blote voeten loopt. Ik durfde dat nooit maar afgelopen week durfde ik eindelijk te stoppen met schoenen dragen. Ik vind dat veel fijner en het schijnt ook gezond te zijn. Ik blijf iedere dag commentaar krijgen dat ik normaal moet doen en schoenen aan moet doen. Maar anderen doen wel wat ze willen. Ze verven hun haar blauw of trekken vreemde kleren aan. Waarom kan ik dan niet doen wat ik fijn vind? Mijn moeder zegt dat ik mij er niets van moet aantrekken en ik er niemand kwaad mee doe. Ze zegt dat ik nu nog maar een week op blote voeten loop en anderen er nog aan moeten wennen. Maar ik vind het wel vervelend. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Heeft mijn moeder gelijk en moet ik gewoon op blote voeten blijven lopen omdat ik dat fijner vind of moet ik weer schoenen aan doen?
4 reacties
15 jaar
2 weken geleden
Bij mij op school zit ook een jongen die altijd op blote voeten loopt. Net als zijn moeder en zusje. Eerst vond ik het vreemd. Maar ik heb hem nog nooit met schoenen gezien dus iedereen is er aan gewend.
21 jaar
2 weken geleden
Mensen zeggen altijd dat je jezelf moet zijn, maar als dat niet precies is zoals zij zijn, geven ze commentaar. Ik denk dat je moeder gelijk heeft. Gewoon op blote voeten blijven lopen. Als je nu weer schoenen gaat dragen, krijg je daar weer commentaar op. Het gaat erom wat jij fijn vindt.
12 jaar
2 weken geleden
als jij liever op blote voeten loopt waarom zou dat niet mogen het zou anders zijn als je in je blote piemel zou willen lopen. maar als ik jou was zou ik wel pleisters meenemen want er ligt zoveel troep en je zal vaker je voeten moeten wassen.
18 jaar
2 weken geleden
Totdat je in een verroeste spijker stapt of iets anders scherps en je bij de dokter zit.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.