• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Zomerkapsel
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zomerkapsel

23 jaar
4 weken geleden
Het is en blijft superwarm weer deze week en ook volgende week. Ik denk eraan om mijn krullen af te laten scheren bij de kapper. Echt superkort of kaal. High and tight of south side fade. Zijn er meer jongens die dit laten doen? En meiden, hoe vinden jullie dit?
65 reacties
17 jaar
3 dagen geleden
@m18 Wat maar je klasgenoot dan knapper door zijn korte kapsel dan vroeger ? En is dit zo’n kapsel waarbij hij op een stand is geschoren ( bijvoorbeeld door zijn vrienden ) of is het wel echt een kapper kapsel ? Heb jij ook aan zijn kapsel gevoelt?
16 jaar
4 dagen geleden
@m18 zo had ik het nog nooit bekeken. Maar ik moet wel zeggen dat ik best veel aandacht krijg van meiden. Ik weet niet of dat alleen door mijn kapsel komt.
18 jaar
5 dagen geleden
Een jongen uit mijn klas kwam na de vakantie terug met een superlekker geschoren koppie. Hij was al knap, maar nu dus helemaal. Alle meiden wilden ook meteen voelen. Ik weet niet, maar het is gewoon sexy als de tondeuse erover is gegaan.
16 jaar
6 dagen geleden
Mijn pa ma of oudere broer doet mijn haar ook knippen. Tenminste even de tondeuse erover. Mijn broer kan het best goed met een beetje een overloop maar hij is niet altijd thuis of heeft niet altijd dus moeten mijn ouders het doen. Die scheren alles op een stand die ik elke week mag kiezen. Ik wil wel naar de kapper toe maar ik denk niet dat mijn ouders dat willen betalen.
18 jaar
2 weken geleden
Vroeger was het bij ons thuis heel normaal dat toen mijn moeder mijn vader zijn haar had geschoren mijn broer en ik daarna ook moesten zitten. Voor een millimeterbeurt. In de zomer doen we dat nog steeds wel.
21 jaar
3 weken geleden
High and tight met wat langere voorkant.
18 jaar
3 weken geleden
Buzzcut!
16 jaar
3 weken geleden
In de zomer heb ik heel kort haar. Opgeschoren.
21 jaar
3 weken geleden
Welke jongens hebben ook hoog opgeschoren haar? Naar welke kapper gaan jullie?
21 jaar
4 weken geleden
Ja die ken ik. Erg goed en berucht om hun meedogenloze hoge skinfades.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.