• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uiterlijk en verzorging
  4. Streepjes in wenkbrauwen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Streepjes in wenkbrauwen

18 jaar
4 weken geleden
Wie heeft er ervaring met lijntjes in wenkbrauwen te scheren? Mijn vriendin millimetert mijn kapsel sinds een paar maanden minimaal een keer per week. De laatste paar keer zeurt ze op een plagerige manier wanneer ze in een van mijn wenkbrauwen een lijntje mag inscheren. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant wel een beetje stoer maar ik weet niet of er vooroordelen op zitten.
6 reacties
18 jaar
3 weken geleden
@j23 ja een paaar mensen zeiden er iets van (constaterend en niet beledigend). Mijn ouders vonden het niets. Mijn vriendin was in d’r nopjes dat ze een lijntje mog zetten.
23 jaar
3 weken geleden
Heel goed dat je het hebt gedaan. En hebben ze al reacties gegeven of hun oordeel al uitgesproken? Lekker doen wat je zelf wil 👍🏼👍🏼
18 jaar
3 weken geleden
Jullie hebben gelijk ik moet gewoon doen wat goed voelt. Ik heb gistermiddag mijn vriendin weer mijn haar laten scheren. En ze heeft links een lijntje ingeschoren. Staat wel stoer.
23 jaar
4 weken geleden
Je moet gewoon doen wat jezelf het beste vindt. Ik vindt het idd ook wel stoer staan. En vooroordelen hebben mensen toch al heel snel
23 jaar
4 weken geleden
Gewoon lekker laten gebeuren toch? Als je vriendin daar lol in heeft. En het groeit toch snel weer aan. Tof om een keer te doen. Ik vind het wel stoer. Zeker met gemillimeterd haar.
23 jaar
4 weken geleden
Ik vind dit heel lelijk, extreem ordinair tot marginaal, maar als jij dit zelf wil moet je dit doen en niet laten beïnvloeden door wat anderen hier mogelijk van vinden.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.