• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Discriminatie
  4. Jongen is homo
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Jongen is homo

15 jaar
10 jaar geleden

Een jongen uit mijn klas, vroeger altijd mijn vriend. Ik zit trouwens op 3 VMBO. Die jongen is onlangs uit de kast gekomen, zelf hou ik helemaal niet van die homo's. Samen met een paar vrienden hebben we hem toen in elkaar geslagen, eerst wou ik het zelf neit doen maar mijn vrienden hebben mij overgehaald.

Al vond ik dat homo's het wel verdienen, voel ik me er tog niet super goed bij, omdat hij vorige week nog een goede vriend van mij was. Nu negeer ik em altijd en noem em soms vuile homo.

Wat vinden jullie hiervan?

82 reacties
22 jaar
9 jaar geleden
@TS: Met vrienden zoals jij heeft hij geen vijanden meer nodig. Het is maar goed dat je hem negeert, want jongens zoals jij kun je als vriend maar beter kwijt zijn dan rijk.

@jongen15j: Ik kan mij voorstellen dat je bang bent na al die vervelende verhalen en ervaringen op het net. Maar gelukkig zijn er ook een heleboel goede en fijne ervaringen. Mocht je erover willen praten kun je hier natuurlijk terecht onder de kop 'Gewoon anders'->'LHBT'. Maar je kan ook naar 'jongenout.nl'. Wellicht dat het chatten op die site met gelijkgestemden je zelfvertrouwen laat groeien en je een positievere kijk op de maatschappij krijgt. Dat je je alleen voelt wil niet zeggen dat je alleen bent. Als je naar die site gaat zul je in ieder geval merken: je staat er niet alleen voor.
15 jaar
9 jaar geleden

Ik weet dat ik homo ben,voelm enorm alleen,ben bang en erg omzeker

20 jaar
10 jaar geleden
Jongen 21 neem 1 ding van mij aan Marokkanen zijn niet bang. Hun geloof is alleen man en vrouw en man en man dat kan echt onder de Marokkaanse bevolking er zijn wel marokaane die homo zijn maar in het geheim zo dat de familie er niet achter komt dan raken ze al hun familie kwijt en worden ze uitgekotst voor hun is homoseksualiteit een ziekte. In Nederland is homoseksualiteit normaal en dat moet ook altijd zo blijven. Ik neem het niet voor ze op maar ik leg uit hoe het in hun cultuur gaat.
21 jaar
10 jaar geleden
Vergeet niet dat veel jonge mensen worstelen met hun eigen seksualiteit. Vaak zetten ze zich het meest af tegen hetgeen waarmee ze zelf het meest te kampen hebben. Je ziet het ook veel bij Marokkaanse jongens, ze schelden op homo's en slaan ze in elkaar maar als ze samen zijn dan...je kan er dus eigenlijk vanuit gaan dat als iemand een hekel heeft aan homo's dat ie er eigenlijk zelf eentje is...want waarom zou je op een ander schelden als je zelf lekker in je vel zit ?! De allergrootste 'schreeuwers' zijn zelf het bangst...
14 jaar
10 jaar geleden
Ik vind het slecht wat je hebt gedaan, maar ik begrijp het toch enigzins wel van jouw kant, je "vrienden" mogen een vriend niet en daarom slaan ze hem in elkaar (wat puur slecht is) maar als je buiten boord valt dan krijg je zelf ook problemen, als deze mensen zijn heel hard tegen je maar ik denk dat 75% van hen hetzelfde zou hebben gedaan... Ik heb het gevoel dat je er zelf wel heel erg spijt van hebt... Als ik jou was zou ik naar hem toe gaan en zeggen dat je het spijt. GL buddy
18 jaar
10 jaar geleden
Misschien moeten homo's
De hetero's een flink pakslaag geven om hun hersenen goed te gebruiken.je vriend blijf je vriend
16 jaar
10 jaar geleden
Als ik jullie had gekend had ik jullie stuk voor stuk in elkaar geslagen. Bied je excuses aan mij broer is ook homo en ik weet hoe veel moeite hij er mee heeft gehad voor hij uit de kast was gekomen je moet die andere kut vriendje van je laten vallen en hem steunen niet in elkaar slaan. Een homo is iets dat je bent je gaat toch ook niet iemand die een bakker is in elkaar slaan omdat hij bakker is ofzoiets ik heb zo'n hekel aan mensen zoals jij en je kut vrienden
22 jaar
10 jaar geleden
je bent een monster
14 jaar
10 jaar geleden
Domste mens op aarde

Waarom zou je een oude vriend mishandellen en in elkaar slaan omdat die homo is... je moet juist trots zijn... hij durft tenminste uit de kast tekomen, verlepte idioot
16 jaar
10 jaar geleden
Alleen opdat hij op het zelfde geslacht valt wat ben jij een idioot Doe je toch niet misschien kom jij er morgen wel achter dat je homo bent dan ga ik jou ook niet aframmen toch

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.