• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geweld en criminaliteit
  4. Geweld en criminaliteit
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

mishandellen/dwingen

14 jaar
10 jaar geleden

Ik wil wat kwijt... ik heb sinds een aatal weken een vriendin en we hadden voor de 1e keer sex met elkaar, maar laten deong ik haar om mij te pijpen omdat ik het zo graag wou, maar ze had geen zin dus ik trok haar aan haar haren en kneep en sloeg haar... ik besefte me allang dat dat HEEL fout was, ik had gwn moeten accepteren dat ze dat niet wou, hoe kan ik het nu goedmaken met haar?

3 reacties
18 jaar
10 jaar geleden
Dan moet je dat haar laten zien, dwing haar absoluut niet meer, zelfs al is het soms lastig dan moet je je maar inhouden. Bied je excuses aan als je denkt dat dit helpt, en doe moeite om te zorgen dat zij zich prettig bij je voelt en niet bang hoeft te zijn dat zoiets nog eens gebeurd.
Naar mijn idee, heb je misschien een licht agressie/frustratieprobleem, denk hier eens over na, let hier op en zorg dat je het in bedwang houdt. Praat er misschien ook met haar over, zodat ze echt weet dat je je best doet. Als ik het verkeerd heb, zulk gedrag wijst toch echt wel op een soort van probleem, dus zoek uit waar je anders op moet letten.
14 jaar
10 jaar geleden
Hallo @meisje18 topicstarter hier...

Ik hou echt van haar en wil dat ze bij mij blijft... maar ik was volgensmij "iets" te opgewonden... ik weet dat ze een goeie reden heeft om bij me wegteblijven, maar er is toch wel "een" manier om het goed te kunnen maken?
18 jaar
10 jaar geleden
Tja, hoe wil je zoiets goedmaken? Je hebt haar gedwongen iets te doen wat ze niet wilde, haar misbruikt. Tenzij zij je vergeeft, kun je dat niet zomaar goedmaken. Ten eerste zorgen dat je zoiets nooit meer doet, maar als je dit haar verteld hoeft ze dat echt niet te geloven hoor, reken daar maar niet op.
Gelukkig besef je dat je fout zat, en is er dus nog een kans dat je wel de goede kant op besluit te gaan, en dit niet meer doet. Dat zul je helemaal zelf moeten doen en bewijzen.
Dus ik zou dat proberen, en hopen dat ze je vergeeft. Verwacht niks, ookal doe jij je best te veranderen, je hebt haar misbruikt, ze heeft alle reden om weg te gaan als ze jou geen tweede kans wil geven.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.