Heey leuk om zo iets te zien!
"Ik ben geen troll en lage inteligentie slaat nergens op ik heb een iq van 128", leuke claim, jammer dat in je eerste zin achter als agter gespeld is, dus dat geloof ik niet.
Democratie ("Democratie is een manier waarop je een land kunt besturen. In een democratie heeft het volk het voor het zeggen. Het woord democratie betekent ook letterlijk: heerschappij van het volk. Het is afgeleid van de Griekse woorden demos (volk) en kratos (heerschappij)." - Wikikids, Ik dacht ik pak de wikikids, omdat je zo onintelligent lijkt te zijn) heeft vrij weinig te maken met jij die denkt dat je een homo in elkaar moet slaan.
Je zou het op vrijheids van menings uiting kunnen gooien, maar daar valt iemand in elkaar slaan niet onder.
Je lijkt me ongeschoold en zal waarschijnlijk niet al te ver komen met zo'n close-minded mentaliteit.
Dat gelul over democratie is totaal uit je nek geblazen, ja je mag iets tegen homos hebben maar nee je mag ze niet in elkaar slaan of weet ik veel wat. Laat hem dan gewoon gerust? Mensen gaan jou toch ook niet ff in elkaarslaan omdat ze niet akkoord gaan met iets wat je doet, of is dat ook 'democratie'? zoek dat woord even op voor je het gebruikt