• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geweld en criminaliteit
  4. Geweld en criminaliteit
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Dierenmishandeling

23 jaar
7 jaar geleden

Ik zal het vrij kort houden. Een paar dagen geleden was er een hond hier in de buurt weggelopen van haar eigenares, die haar heel erg mishandelde: slaan, schoppen, van de trap af duwen, niet uitlaten en dus in haar eigen uitwerpselen laten liggen etc. etc. De hond was 2 dagen geleden gevonden met een chip waar mijn zus haar telefoonnummer op staat, op naam van haar ex vriend. De hond is dus theoretisch gezien van hem. Door vaak op en neer gebeld te hebben, mocht ik met zijn toestemming de hond op mijn naam laten zetten. "Overal is beter dan terug naar haar" zei hij nog. Dus ik heb de hond met mijn zus opgehaald, bij mij thuis gezet en binnen 2 uur was ze spring levend. Rennen, springen, kwispelen; je hebt nog nooit zo'n blije hond gezien. Alleen net kreeg ik een berichtje van mijn zus dat ik de hond toch naar de dierenarts moet brengen, omdat de eigenares langs was gekomen voor haar hond. Mijn zus heeft inmiddels de dierenbescherming al gebeld, maar wat nu?

2 reacties
19 jaar
7 jaar geleden
En hoe is het afgelopen ?
laat het weten aub
miss kan ik helpen
20 jaar
7 jaar geleden
Dat je zus de Dierenbescherming heeft gebeld, is in ieder geval al goed. Hebben jullie daarvan nog iets gehoord? Misschien zouden jullie het ook kunnen doorgeven aan de dierenarts zelf; die kan hopelijk ook helpen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.