• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geweld en criminaliteit
  4. Geweld en criminaliteit
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ruzie

17 jaar
6 jaar geleden
Hey mensen. Ik heb net een incident weten te voorkomen op straat alleen knaagt dit ontzettend aan mij. Ik doe op het moment de veva opleiding(militaire voor opleiding) en Ben 17 jaar oud. Kwam net uit de Albert heijn en er stopte een auto voor mijn fiets. Ik wilde net de stoep af om op het fietspad te fietsen. Hier stapte 1 turkse man uit er zaten er 3 in. De man was ontzettend dronken en begon tegen mij te schreeuwen dat ik er niet met mijn fiets in mijn hand mocht staan (op de stoep) aan zijn gedrag merkte ik dat hij agressief wou worden. Toen ik hem netjes vroeg of ik erlangs mocht duwde hij me bijna omver. Gelukkig viel ik niet. Daarna liep hij Al scheldend weg. Nu zit het zo dat ik dacht laat me verstandig zijn en gewoon weglopen. Angst speelde hier geen rol in het was gewoon puur dat ik niet midden op straat heisa Wilden maken. Alleen knaagt het nu ontzettend aan me dat ik me een watje voel terwijl mijn vrienden juist zegge dat het een wijs besluit was en dat ik me goed beheerst hebt. Hoe denken jullie hierover? Ik voel me Echt een watje.
5 reacties
19 jaar
6 jaar geleden
Hartstikke verstandig van je. Nooit in de clinch gaan met dronkelappen. Wat wel kan is opkomen voor iemand die ze lastigvallen. Maar ook daar goed uit je doppen kijken want voor hetzelfde geld krijg je een mes in je ribben. Maar dit was een coole move van jou. Gefeliciteerd man.
17 jaar
6 jaar geleden
Super bedankt voor de reacties jongens doet me goed
20 jaar
6 jaar geleden
Je hebt de situatie goed ingeschat en de juiste beslissing genomen. Ander optie discussie aangaan met die zatte turk dat gaat over in trekken en duwen komen die andere gasten uit de auto erbij plus 10 andere turken opeens om je heen. Want zo gaat dat. Dikke matpartij die jij dus verliest en jouw toekomst naar de klote om niks en dan weer een stille tocht?
16 jaar
6 jaar geleden
Wijs besluit.
18 jaar
6 jaar geleden
Met dronken mensen moet je gewoon geen ruzie mee maken. Daar schiet je echt niks mee op
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.