• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geweld en criminaliteit
  4. Geweld en criminaliteit
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Verbaal geweld

12 jaar
2 kwartalen geleden
Ik was donderdag met school in het park toen er een discussie tussen mij en een ander kind is ontstaan. Hij is mij beginnen uitschelden, uiteindelijk zelfs met kanker zwerver (hij tegen mij). De school heeft met hem gebabbeld. Hij wil zijn excuses niet aanbieden en krijgt nog tot maandag de tijd om dat te doen. Ik voel me bedreigd door zijn beledigingen en ben nu dus aan het overwegen om als hij geen excuses-aanbied maandag- naar de politie te gaan en klacht in te dienen. Ik heb hem ook moeten wegduwen omdat hij agressief op mij af kwam. Ouders weten hiervan. Wat denken jullie dat ik moet doen?
9 reacties
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ik begrijp dat dit niet leuk voor je is, maar ik denk dat de politie hier niet super veel aan zal doen.
20 jaar
1 jaar geleden
Je hoort het steeds meer dat kinderen worden gepest met al de gevolgen van dien. Een melding doen bij de politie is juist goed zo weet de wijkagent wat er speelt in de wijk/buurt dus gewoon een melding doen bij de politie. Ik zit op zelfverdediging Krav Maga. Veel kinderen zitten op krav maga en hun worden nu niet meer gepest ze zijn zelfverzekerd en ze kennen de technieken op YouTube kan je meer vinden onder kinder krav maga. Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen helpen. Geef nooit op er is altijd een uit weg veel sterkte. Ik ben zelf ook gepest en op de hogere school hadden we een hele grote groep die al de kinderen op school beschermde tegen pesten zo wel tijdens school en er na
12 jaar
2 jaar geleden
Ts hier, Bedankt. Ik ga nog zien wat ik ga doen. Bedankt alvast!
12 jaar
2 jaar geleden
Ts hier, j12 is al gebeurd met docent erbij.
21 jaar
2 jaar geleden
Hahahahaha, je bent toch niet serieus dat je naar de politie wil gaan omdat iemand je "kanker zwerver" noemt? Ik denk dat ze je niet bepaald serieus zullen nemen. Die mensen hebben het al zo druk.
22 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

2 jaar geleden
Grote stap om klacht neer te leggen (aangifte te doen in NL), maar als je je idd bedreigd voelt misschien wel de juiste. Waarschijnlijk zal de politie dan een gesprek met hem of met jullie beiden hebben. Hem echt straf geven zal immers moeilijk zijn: daar moet echt bewijs voor zijn.
22 jaar
2 jaar geleden
Laat de politie erbuiten? Je bent twaalf, het is een schoolpleinruzie, geen terreuraanslag
12 jaar
2 jaar geleden
Hé ts altijd vervelend zoiets maar ik denk dat de politie hier niks mee gaat doen. Misschien samen met hem en een docent het toch proberen uit te praten
17 jaar
2 jaar geleden
Naar de politie gaan? Joh laat gaan. Waar maak je je druk om?